Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bianka

Bianka

12-02-2009 om 11:18

Googlen op benzinepomp

Wie is er goed in googelen? Het lukt me maar niet om een benzinepomp te vinden. Het gaat om het volgende. Wij vertrekken zaterdag rond een uur of half 6 ('s ochtends)op vakantie naar Duitsland. We willen graag nog ergens een zaterdagkrant kopen. Nu zoek ik dus een benzinepomp aan de snelweg die al vroeg open is, de benzinestations bij ons in de buurt zijn allemaal pas rond een uur 7 open.
We rijden via de A1 vanaf Amersfoort, dan naar de A30 Barneveld, daarna de A12 richting Arnhem. Dan de grens over in de buurt van Zevenaar richting Oberhausen. Heeft iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

12-02-2009 om 12:18

Uhm

ik denk dat op half 6 de tankstations ook nog niet bevoorraad zijn met de verse kranten of wel???
Volgens mij zijn snelweg pompen gewoon 24/7 open, de meeste. Volgens mij bij Zevenaar zit een Gulf die 24/7 open is. Je kan denk ik ook beter googlen op tankstation dan op benzinepomp.

succes

Morgana Fata

Morgana Fata

12-02-2009 om 13:36

Grens

Vlak voor de grens zit nog een shell station. Geen idee vanaf hoe laat die open is, maar tegen de tijd dat je daar bent, zal het er toch wel wat te krijgen zijn?
Veel plezier op vakantie.

Tinus_p

Tinus_p

12-02-2009 om 13:39

Bevoorrading

angel3:
"ik denk dat op half 6 de tankstations ook nog niet bevoorraad zijn met de verse kranten of wel???"
Vroegah kon je in Amsterdam vanaf middernacht De Telegraaf kopen van de nieuwe dag. Bevoorrading zal dus niet t grootste probleem zijn. Maar veel tankstations zijn 's morgens vroeg nog onbemand (alleen tankpas/bankpas).

Pluk53

Pluk53

12-02-2009 om 16:11

Telegraaf

die dient toch alleen voor het verpakken van vis...

Bianka

Bianka

12-02-2009 om 18:39

Bedankt

Bedankt voor de tips! Inderdaad is tankstation een wat betere zoekterm
Vlak bij de nederland/duitse grens zit een Shell station, maar ik heb de openingstijden nog niet kunnen vinden. Maar we zien het zaterdagochtend vanzelf wel op ze open zijn en of ze ook al de kranten van die dag hebben. En anders is het gewoon pech gehad.

Jippie

Jippie

12-02-2009 om 20:47

Buiten

Als het tankstation nog niet open is, dan liggen de kranten buiten bij de deur. Kleine moeite om er eentje uit te halen en het (gepaste) geld er bovenop te leggen!

Een heleboel tankstations

Op de A30 richting kruising Maanderbroek zit een BP, daarna de A12 op. Je kan even bij Ede Wageningen de snelweg afgaan, ri EDE zit na 500 meter aan de linkerkant een BP,( de Rietkampen)is zeker vroeg open. Ik denk zelfs vanaf 6.00.
Verderop de A12 heb je Esso, de Buunderkamp en dan inderdaad net voor de grens de Shell na Westervoort.

groetjes

Jean

Tirza G.

Tirza G.

13-02-2009 om 20:12

Ja tinus

De Telegrááf. Die voeren geen correctie-rondes uit op waarheidsgehalte, geen wonder dat-ie zo vroeg klaar is.

Tirza G.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.