Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Naantje

Naantje

15-10-2010 om 17:09

Google is mijn vriend niet meer: prinsessenjurk

Het lukt mij maar niet om op internet een prinsessenjurk te vinden. Ik ben op zoek naar zo'n 'echte': van Disney. Het liefst Sneeuwitje, maar inmiddels vind ik elke - op internet te bestellen - Disneyprinsessenjurk prima.

Is er iemand die weet waar ik zo'n jurk kan bestellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Naantje

Naantje

15-10-2010 om 17:31

Niet helemaal

Hij lijkt erop, maar het is niet wat ik bedoel: het móét er een van het merk Disney zijn. Maar misschien maakt Disney wel helemaal geen jurken. Hoewel, ze zijn zo über-commercieel...

Disney maakt jurken

Kijk maar hier, bezorgen door heel Europa:

http://www.disneystore.co.uk/girls-costumes-snow-white-costume-cape/p/29227/300062/

Er zijn wel meer jurken.

Ik vind het trouwens niet goedkoop maar ja.

Mariel

Naantje

Naantje

15-10-2010 om 17:44

Slik

Dat is inderdaad niet goedkoop... Dank voor het vinden van de juiste winkel. Ik denk dat ik toch maar ga voor een fake Disney. Voor je het weet heb ik straks ook een verwend prinsesje, haha.

Petr@

Petr@

15-10-2010 om 18:29

vlinder72

vlinder72

15-10-2010 om 19:06

Disney maakt echt jurken

Wij hebben er eentje meegenomen uit Florida. Een blauwe assepoester jurk. Mijn dochter en haar vriendinnetjes vinden de jurk het einde. Blauw, glitters en met een wijd uitstaande rok. En inderdaad er staat een merkje in van Disneyworld. en in de disney winkels hadden ze van alle prinsessen wel een jurk (en schoenen, handschoenen, tiara's etc). Mijn dochter wil bij een eventueel volgend bezoek een knalgele Belle jurk.

Geen idee of je die jurken ook in Nederland kan kopen. Maar ik heb even gekeken op e-bay. Ik zie daar echte disneyjurken staan. Redelijk eenvoudig herkenbaar door de "broche" van de betreffende prinses in het midden van de jurk. Gezocht op Disney Dress. Je zou toch redelijk eenvoudig een jurk moeten kunnen kopen en hierheen laten versturen (zeker als de verkoper in Engeland zit).

Annet

Annet

15-10-2010 om 20:24

Hier een mooie sneeuwwitje jurk

Dochter heeft deze jurk gekregen toen ze 8 werd.
Als je wilt, stuur ik een foto van haar in deze jurk.
Hij is echt mooi.
Mailadres: [email protected]
Groeten Annet

Naantje

Naantje

16-10-2010 om 08:42

Gisteren...

...na twee glazen wijn toch maar een jurk besteld op die Engelse site. Het Assepoester-model, want die is aan twee kanten draagbaar. Twee jurken voor de prijs van één, hield ik mezelf voor. Haha.
De 'bij-cadeautjes' die ik had, schuiven door naar Sinterklaas. Zo weet ik het voor mezelf nog aardig te verantwoorden. (Had wel tijdens het bestelproces de drank-maakt-meer-kapot-dan-je-lief-is-slogan in mijn hoofd.)
Hartelijk dank voor jullie reacties.

Naantje

in dit geval kun je de slogan positief gebruiken; drank brengt meer geluk in het leven van je dochter dan je lief is

Volgende keer: sprookjesjurken.nl

sprookjesjurken.nl heeft prachtige jurken van Disney !!

grt
Lucette

guera

guera

17-10-2010 om 14:06

Mytoys.de

http://www.mytoys.de/Rubies-Schneewittchen-Classic/Passendes-Party-Zubeh%C3%B6r/Prinzessinnenparty/KID/de-mt.cp.ca01.15.04/1905494

Overigens een mega goeie tip ook voor lego. Zo enkele tientjes goedkoper. Bijv politieburo bij intertoys = 100 euro en op deze site 79.

Verzendkosten vallen mee 4,50 geloof ik

Hugnyt

Hugnyt

17-10-2010 om 18:48

Sprookjesjurken

Ja inderdaad op sprookjesjurken.nl zijn mega veel disney jurken te koop, zowel nieuw als tweedehands. Ik heb hier goede ervaringen mee.
Groet Hugnyt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.