Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha 1st

Nasha 1st

15-06-2009 om 19:21

Goedkopere energiemij

Nou, ik keek vanavond naar RTL nieuws ofzoiets, vroege editie, en daarin dus de energiebedrijven. Vanwege de lage olieprijs zakken de prijzen tot wel 300 euro per jaar....maar....bij de goedkopere maatschappijen kan het zelfs nog goedkoper, de Nederlandse Energie Mij kwam op nog geen 700 euro per jaar bij gemiddeld verbruik!!! Eneco waar ik zit net geen 1000 euro....en toen dacht ik, ben ik dan toch gek? Dat ik al die rompslomp van overstappen niet wil? En mezelf daar 300 euro mee benadeel? Of is het nog steeds drama met die maatschappijen? Verkeerde rekeningen, teveel afschrijven enzovoorts???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

15-06-2009 om 19:37

En vastzetten?

De presentatrice begon het item met of het verstandig zou zijn om de energieprijs vast te zetten en uiteindelijk werd daar helemaal geen antwoord op gegeven. Terwijl ik daar juist benieuwd naar was, vastzetten als de prijzen zo laag zijn moet toch heel erg interessant zijn?

Lynna

Lynna

15-06-2009 om 20:39

Pelle

Dan heeft de presentatrice net als ik niet goed gekeken want zij zei na het item zelf dat er in het item zelf geen antwoord op haar vraag over het vastzetten was gekomen

Maar ik ga op jouw link kijken!

Nasha 1st

Nasha 1st

16-06-2009 om 12:45

Ook niet gehoord eerlijk gezegd

maar ik was nog in shock over die prijsverschillen....maar goed, wat nu? Ga ik nu toch de gok wagen?

Nasha 1st

Nasha 1st

17-06-2009 om 21:50

Even gegoogled

ik geloof dat ik maar bij Eneco blijf....

Ineke P.

Ineke P.

18-06-2009 om 07:52

Eneco

Je kunt bij eneco blijven en toch geld besparen. Je moet dan via internet op zo'n vergelijkingssite (zoals bellen.com) op de welkomstaanbieding van eneco klikken. dan gaat je maandtarief wat omlaag en je krijgt ong. 150 euro op je rekening gestort. belachelijk maar waar. Ik begrijp niet waarom ze dat niet automatisch doen bij bestaande klanten. Dit was een poosje terug bij radar op tv. Ik heb het gedaan en het gaf geen rompslomp. echt niet.

bibi63

bibi63

18-06-2009 om 16:44

Ik zat bij Eneco en ben via de vergelijkingssite overgestapt op Greenchoice: een jaarcontract. Mijn maandelijkse termijnbedrag is nu ca. 60,00 lager voor hetzelfde geschatte jaarverbruik. Dus ik vind het prima. Ik weet dat per 1 juli Eneco z'n prijzen ook gaat verlagen, maar voorlopig betaal ik al 3 maanden 60,00 minder. Aan het einde van dit jaarcontract ga ik gewoon weer naar de vergelijkssite en zie dan wel weer voor wie ik kies of bij Greenchoice blijft.
Groetjes,
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.