Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Goedkope reis- en/of annuleringsverzekering, niet doorlopend

Wie weet een goedkope annuleringsverzekering? Ik wil bijna gaan boeken voor zomer 2011. En weet dat je een ann.verz. binnen een week moet afsluiten. Ik vind het bij het reisbureau daar te duur, is 6% van de huurprijs + adm.kosten.
Een reisverz. is nog wat vroeg, maar wellicht bestaat er een goedkope combi met de ann.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

21-08-2010 om 11:04

Mijn mening

Bij ons was een doorlopende reis en annuleringsverzekering goedkoper dan een losse annuleringsverzekering, ligt er gewoon aan hoe duur de reis is, ik weet niet wat het omslagpunt is, maar hier betaal ik bijvoorbeeld voor een doorlopende reis en annuleringsverzekering met werelddekking 88,20 per jaar.

Sterre42

Sterre42

21-08-2010 om 12:19

Anwb

Voor ons is een doorlopende ook goedkoper, maar wij gaan dan ook vaker weg, ook weekendjes enz.

Brianna: waar ben jij verzekerd? Want jouw verzekering is een stuk goedkoper dan de mijne. Ik betaal bij de ANWB voor een doorlopende reis-annuleringsverzekering 120 euro.

guera

guera

21-08-2010 om 12:37

Let op

annuleren kan onder zeer specifieke voorwaarden. Je moet zo n beetje zelf doodgaan om te mogen annuleren. Dus bekijke de voorwaarden goed omdat het anders zinloos is.
Wij betalen 100 euro per jaar voor een doorlopende reisverzekering met het hele gezin.... Als we incl annulering doen komt daar 65 euro bij.

Brianna F

Brianna F

21-08-2010 om 14:13

Sterre

Interpolis.
Zeer soepele reis-annuleringsverzekering. Kregen laatst zelfs de telefoonkosten vergoed die we hadden moeten maken toen de thalys het die dag voor gezien hield en we niet in Parijs konden komen. En de kosten van het al betaalde hotel.

guera

guera

21-08-2010 om 18:28

Nuance pelle

ik had het moeten nuanceren, bekijk de voorwaarden goed van een annuleringsverz want er kunnen strenge voorwaarden zijn.

Sterre42

Sterre42

21-08-2010 om 18:52

Brianna

dank, ik ga eens snuffelen en vergelijken. Lijkt me de moeite waard

Opletten

Vergelijk niet alleen de prijzen maar ook de bedragen die worden uitgekeerd en het eigen risico. Een verzekering kan wel goedkoper lijken maar als je dan minder uitgekeerd krijgt, een hoog eigen risico hebt en veel beperkende vooreaarden kan goedkoop nog duurkoop zijn.
Hoe oud zijn je kinderen en hoe hoor is je reissom want het aantal personen is bepalend voor de prijs van een doorlopende polis en je totale reisduur en het te verzekeren bedrag is weer bepalend bij kortlopende verzekeringen. En ga alsjeblieft niet bezuinigen op de medische kosten. Dat scheelt op jaar basis hooguit 8 euro( bij 3 of meer personen ) maar geeft wel alle kosten terug die je zorgverzekeraar niet vergoed( incl 165 euro eiegen risico)

Mamarijke

Mamarijke

23-08-2010 om 09:40 Topicstarter

Bedankt

veel geleerd, zal goed om me heen kijken. Zeker dus bij Interpolis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.