Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Senna

Senna

31-05-2010 om 17:01

Goedkoopste cake?

Hoi,
Binnenkort organiseer ik met enkele moeder het afscheid feest voor de oudste kleuters. Ik ga over de catering. Wie weet waar je de goedkoopste cake en aanmaaklimonade kan kopen?
Groetjes Senna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

31-05-2010 om 17:29

Tsja

Bij de buurtsuper; anders is de benzine duurder dan de cake+limonade.

Aldi?

Voor goedkope dingen ga ik altijd naar de Aldi. De limonade is er lekker; ze drinken het hier graag.
En volgens mij hebben ze ook cake.

Maar.... wil je goedkoop, of ook een beetje lekker? ook belangrijk lijkt me. of je laat ouders een cake bakken. Nóg goedkoper....

Dorry

Margriet*

Margriet*

31-05-2010 om 19:59

Tja een cake bakken

per 2 kost je ongeveer 3 euro bij zelf bakken
Ah zelfrijzendbakmeel 0.46
pak basterdsuiker 0.55
eieren biologisch 6x 1.34
boter blue band 0.60
pakje vanillesuiker

En dan heb je twee lekkere grote cakes.
Ik zou het wel weten....

Hmm

Hoe kan je nou met blue band in je beslag een lekker cake bakken?! Voor 1 euro ofzo heb je toch wel een pakje roomboter....

Senna

De duurste is bij de banketbakker.
Maar verder is er niet veel verschil. Je hebt roomboter of Oma's cake bij de super (de laatste is het goedkoopst.) Of het recept van Margriet.

Aanmaaklimo is het goedkoopst bij de Aldi of Lidl.

Maar, in aansluiting bij de voorgangers, waarom zou je zo moeten bezuinigen? Hoeveel kleuters zijn het eigenlijk? Een cake is toch al gauw genoeg voor 10-15 kleuters?

Wij hadden trouwens bij het afscheid van de oudste kleuters alle ouders gevraagd om iets mee te nemen. Ging prima.

En was ook nog eens lekker!

Senna

Senna

01-06-2010 om 14:25

Niet zelf bakken

Zelf bakken is niet mijn ding. Ik ben echt een ramp in de keuken.
De ouders van oudste kleuters (15x) moeten een kleine bijdrage leveren van 2,50 euro. Daarvan moeten koffie, thee, limonade, cake, uitnodigingen, benodigdheden voor enkele spelletjes (zaklopen, enzo) en een kado voor de juffen betaald worden. Melk, suiker en koffiefilters doneer ik zelf maar.
Er zijn inderdaad 2 moeder die een lekkere taart bakken. Die taart is voor de ouders en de juffen, de kinderen (32x) krijgen cake.
Ik rij wel langs de Lidl als ik naar zwemles ga. Een Aldi is te ver weg en dan kost het inderdaad benzine.
Bedankt voor het meedenken.
Senna

Sponsoring-bakken

Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat je vraagt wie een cake wil bakken en ze die cake laten sponsoren. Dus geen onkostenvergoeding geven. Of zeg ik nu iets raars?

Dorry

Margriet*

Margriet*

01-06-2010 om 17:31

Triple

Dit was de goedkoopste versie, trouwens hartstikke lekker, ik vind roomboter soms echt vet smaken, houd ik niet zo van. Maar iets luxer kan ook maar = duurder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.