Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra Kappers

Petra Kappers

15-02-2010 om 11:07

Goede vaatwasser

We hebben een nieuwe vaatwasser nodig. Zijn niet meer tevreden over onze Bosch, maar die dan ook al 17 jaar oud. We zoeken een vaatwasser die goed wast en droogt, bij voorkeur met los poeder, zout en eventueel glansspoel (geen combiblokjes). En natuurlijk energievriendelijk. Wie heeft voor ons merk + typenummer (binnen merken schijnt de kwaliteit van typenummers nog al eens te varieren).
Dank en groet,
Petra.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

15-02-2010 om 12:19

Toch een bosch

Had een Bosch, prima apparaat tot we gingen verhuizen, kregen een AEG, van alles mis mee, nieuw apparaat gekregen, weer niet goed, lekte zelfs op de lasnaden. Nu weer een Bosch, prima apparaat.

marie

marie

15-02-2010 om 13:02

Miele

Hallo
Ik zweer nog steeds bij Miele. Lange levensduur en de bestekla vind ik erg handig.
Ik heb 15 jaar een Miele gehad en daar mankeerde nog niks aan en deed het nog prima.
We zijn ondertussen verhuisd en in deze keuken zit een Bosch van 10 jaar oud. Ik mis de bestekla nog steeds, ik heb het bestekbakje al moeten vervangen vanwege de gaten en bij de filters zijn er al diverse plastic randjes "vergaan". Als deze instort komt er echt weer een Miele.
Groetjes

Petra Kappers

Petra Kappers

15-02-2010 om 13:17

Typenummers

Miele en Bosch zijn idnerdaad de merken waartussen ik aan het leizen ben. Hebben jullie voor mij ook typenummers. De ene Miele/Bosch is de andere niet.
Dank Petra

Petra Kappers

Petra Kappers

16-02-2010 om 10:58

Emma

DAnk vor de tip. klinkt goed. heb je ene inbouw of een vrijstaande en hoe is het geluid.
groet,
Petra

Puck

Puck

16-02-2010 om 14:40

Siemens

Wij hadden eerst een Bosch die het na 17 jaar ook begaf, toen tijdelijk een AEG gehad en dat vonden wij een ramp: lawaaiig en niets werd goed droog. Nu hebben we een inbouw Siemens en die is perfect: fluisterstil, kan alle soorten wasmiddel aan, zuinig met water. Type is Aquavario SD11XT1S

Miele, nu siemens

Sinds twee weken een Siemens, inbouw sx65md.
Voorheen hadden we een Miele, van inmiddels 12 jaar oud. die is verder nog prima en gaat verhuizen naar onze zoon.
Ik moet nog erg wennen aan de andere indeling. Hoe ruim ik dat ding zo efficiënt mogelijk in. We zijn inmiddels door de week zonder kinderen in huis en de afwasser gaat nog maar om de dag aan, in het weekend vaker.
Vergelijken met de vrijstaande Miele is de inbouw Siemens een stuk stiller. maar ja, dat kun je lastig vergelijken.
Angelika

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.