Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sophie

Sophie

31-08-2010 om 15:16

Goede loodgieter in hilversum?

Onze dakgoot is lek en moet vervangen worden. Nieuwe zinken bak.

Heb er nu 2 uit de Gouden Gids gebeld voor een offerte maar misschien heeft hier iemand goede ervaringen met een loodgietersbedrijf uit (omgeving) Hilversum bij vervangen dakgoot.

Zonde om de ervaringen van het OO legioen niet te raadplegen.

groetjes,
Sophie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sterre42

Sterre42

31-08-2010 om 20:49

Sophie:

Toevallig zijn wij ook druk bezig met offertes om de dakgoten te vervangen! En in Hilversum
Je woont toch niet bij me in de straat he, dan denk ik gelijk aan korting, hahahaah!

Wij hebben een offerte bij Mijnhout aangevraagd, en er lopen er nog 2 bij andere loodgieters om vergelijkingsmateriaal te hebben. Wij gaan het met een aantal huizen tegelijk doen dus dan is er nog wel een aardige korting te bedingen.

Mijnhout vind ik een prettig bedrijf. Ze hebben hier al eens meer in huis klusjes naar tevredenheid uitgevoerd. Prettige mensen ook. Afspraken staan duidelijk op papier.

Maar Mijnhout is niet de goedkoopste. Dus vandaar nog een paar andere loodgieters ter vergelijking.

Succes!

Sterre42

Sterre42

01-09-2010 om 13:53

Sophie:

Nee, geen Sterrelaan

Indicatie Mijnhout:
1200 euro voor een middenwoning (ik schat 11 meter breed), voor en achter. Jij hebt een hoekhui, dus als daar nog een stukje bijkomt zal het duurder zijn.

Dennis Groenewoud ken ik niet.

Sterre42

Sterre42

03-09-2010 om 11:13

Wow!

Pittig geprijsd zeg... of is je huis rondom zo riant groot

Succes met de loodgieters!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.