Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mirreke

mirreke

11-10-2009 om 13:49

Goed nieuws, e-reader kindle ook in europa te koop!

Van of voor de zomer is er een draadje geweest dat er onder andere over ging of je ook boeken electronisch kon downloaden en lezen. Het was gestart door iemand die niet goed kan zien.
Goed nieuws want Amazon verkoopt de Kindle nu ook in Europa. Zelf heb ik een account op de Amazon.de, en daar kun je de Kindle gewoon via je eigen account bestellen. Hij komt uit de VS en je kunt dan in Europa de boeken downloaden! Ik vind het helemaal geweldig!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-10-2009 om 14:49

Wat is er beter aan de kindle dan

andere ereaders?
Ik ben op zich zeer geïnteresseerd, ook vanwege mijn ogen, maar ik vind het zo dúúr. Een krant op die manier lezen, of een tijdschrift, dat kan ik me voorstellen, maar een heel boek? Leest dat echt lekker?

Boekenwurm

Boekenwurm

11-10-2009 om 17:59

Iemand al ervaring?

Zijn er hier al veel mensen met ervaring met e-books? Kindle, of een andere? Het idee is ideaal. Zeker als het om dikke en dus zware boeken gaat. Voor onderweg in de trein of in bed. Maar tot nu toe vind ik een echt boek lekkerder lezen dan een scherm. Ik ben dus erg benieuwd hoe een e-book bevalt. Houdt het lekker vast? Is het prettig leesbaar?

Jakiro

Jakiro

12-10-2009 om 11:16

Bol.com

Bol.com verkoopt ook verschillende e-readers en ook een heleboel digitale boeken (momenteel 1994)
Je hebt dus niet perse de Kindle nodig.
Jakiro

Hier de kindle

en er helemaal blij mee. In US gekocht, laten bezorgen bij familie en meegenomen toen ik daar was. Ik vind het echt een mega-uitkomst. Makkelijk overal mee naar toe te slepen aangezien ik veel reis (ook internationaal). Leest heel erg goed en rustig. En kindleboeken bestellen en downloaden (geen verzendkosten en met de lage dollar echt een goedkoopje) gaat makkelijk.
ik heb al smikkelend gekeken naar de nieuwe kindle, nog platter, sneller, groter etc (ik ben een gadgetfreak Overigens heeft de consumentenbond een ereader test gedaan onlangs. Met het aanbod hier in NL.

Boekenwurm

Boekenwurm

12-10-2009 om 22:54

Jane

Klinkt goed! Wat moet ik me voorstellen bij sneller? Duurt het zo lang voor je een boek kunt laden? Of bladzijden "omslaan" of zoiets?

mirreke

mirreke

13-10-2009 om 19:55

Kaaskopje

Ik heb gehoord dat de prijzen van de kindle met een jaar behoorlijk zullen gaan dalen. Misschien even geduld. Oh, en je kunt lettertype en grootte zelf instellen, heb ik begrepen.
Een boek kun je downloaden in minder dan een minuut, en er passen 1500 boeken op...
Oh, en 279 dollar is 189 euro, toch weer iets minder duur.
Ik ben ook wel van de gadgets, en dit lijkt me heerlijk, echt heerlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.