Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

EZW67

EZW67

24-06-2010 om 10:22

Gezocht: waterpistool dat niet meteen stuk gaat

Het is weer mooi weer, dus de collectie waterpistolen (opgebouwd in de afgelopen zomers) maar weer eens bekeken. Niets deed het eigenlijk meer. Dus besloot zoon maar weer eens een stukje spaargeld te besteden aan een nieuwe. EUR 12 dit keer. En het ding heeft het amper een week uitgehouden; het plastic bij de dop is gebarsten... Zijn grote broer had een 'supersoaker' aangeschaft (zo'n ding waar je een limonadefles op kunt draaien) en daarvan is de aansluiting voor die fles al weer kapot...

Tja en dat gebeurd dus elke keer... er schijnt gewoon geen type waterpistool te zijn dat het althans 1 hele zomer vol kan houden! Of vergis ik me misschien???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

24-06-2010 om 12:24

Gezocht: kind dat geen waterpistolen laat vallen

Ik vrees dat ik hier hetzelfde probleem heb. Ik koop dus hele goedkope, want ze gaan allemaal net zo snel kapot. GRRRR.

koentje

koentje

24-06-2010 om 12:41

Just

forget it...
Waterpistolen zijn gewoon voor eventjes....

Jetske

Jetske

24-06-2010 om 13:46

Schuimrubber ding

Hier hebben de kinderen nu bijna allemaal zo'n schuimrubber ding (ronde rechte staaf) waar je water mee kunt opzuigen en dan een flinke straal kunt schieten. (Er is vast een naam voor??). Nadeel is dat ze ergens een emmer water moeten neerzetten omdat hij in 1x leeg is. Ook een nadeel is dat ze vaak vanwege luiheid het ding vullen in de nabij gelegen sloot... Maar deze is als enige overgebleven van vorig jaar. De rest is inderdaad kapot.
Jetske

Minet

Minet

24-06-2010 om 18:24

Hier al jarenlang dezelfden

De jongens zijn 18, we hebben ze gekocht toen ze 9 of 10 jaar waren, in Frankrijk in zo'n gigasuperMarché.
Het merk weet ik echt niet, ik weet wel dat er geen fles oid aanzit om het water in te doen, dit gaat rechtstreeks in het pistool. Ook zit er geen pompgeval aan wat je moet oppompen om druk te krijgen voordat je gaat spuiten. Er zit een soort schuifding aan de onderkant dat je heen en weer schuift waardoor een een straal van zeker 10 meter ver uit spuit.
Ze zijn nu 18 maar nog elk jaar is er een paar keer een flink waterpistolenfestijn

Margriet*

Margriet*

24-06-2010 om 20:11

Schuimrubber ding

vliegen bij ons de voorkanten uit of worden kapotgestoten. Bij ons hebben twee van die dingen het nog geen drie weken uitgehouden. Ik ben in het stadium koop er zelf maar een. Ze laten die dingen achteloos uit hun handen vallen en ik ben er klaar mee. Misschien dat de jongste er nog een krijgt, die is in juli jarig, maar zoek maar ander vermaak.

Annet

Annet

24-06-2010 om 23:01

Tot nu toe goede ervaring met zeeman

Niet dat die dingen dan jaren meegaan, maar één seizoen red je wel.
Een normaal exemplaar kost 2 euro, een wat groter exemplaar kost 3 euro. Twee weken geleden gekocht en ze doen het nog steeds. Ze zijn beiden met pompje.

We hebben hele slechte everingen met Hema waterpistolen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.