Huis, Tuin en Keuken
Lies S.
28-03-2009 om 21:27
Gezocht: leuke 1 april grap
Zoonlief is 6 jaar en vindt 1 aprilgrappen geweldig. Ik zoek dus een leuke grap voor een slimme 6-jarige en bijdehante 4-jarige.
Wat is jouw leukste 1 aprilgrap?
Vic
01-04-2009 om 18:26
Mailtje
Ik kreeg onderstaand mailtje in mijn mailbox. Mijn dochter (9) heeft er zelfs een hotmailadres voor aangemaakt.
'Beste mevrouw X,
Tot onze grote spijt moeten we u laten weten dat uw kind Marietje X een test heeft gedaan en die niet is doorstaan. Dat houd in dat ze de komende maanden naar een tehuis moet. Uw kind Janneke X heeft het zelfde. Wij verwachten hen op 1 April in Tehuis de Zonnebloem.
Adres: Kanaalstraat 17
Postcode: 2134 FE
Plaats: Leeuwarden
Voor vragen moet U mailen naar dit adres: [email protected]
Het spijt ons voor dit tragishe nieuws en wij worden er ook niet blij van.
Wij verzekeren U wel dat uw kinderen goed verzorgd zullen worden. Met het maximale portie eten.
Vriendelijk Groet
De schoolcomissie
&
Tehuis de Zonnebloem
Annet
01-04-2009 om 20:41
Rafelkap
Helaas vond de school het niks. Ze wilden ook geen mail sturen naar mijn kinderen met de boodschap.
Ik heb dinsdagavond in onze brievenbus een brief gegooid namens de school (briefpapier gescand). Ze trapten niet in de grap van de laarzen. Ze geloofde wel dat de brief van school was. Dus zo was het toch nog een beetje een 1 april grap.
Dochter (groep 8) heeft briefjes op de meidentoiletten geplakt met DEFECT. De juf heeft het de hele morgen geloofd. De meiden kwamen er in de loop van de ochtend achter maar hebben niets verraden. Zij mochten een etage lager gaan plassen. Dat is al leuk op zich. De juf moest er om 12.30 uur erg om lachen dus dochter is erg tevreden. Alle grappen thuis die ze probeerde waren mislukt.
gula
01-04-2009 om 20:59
Jakiro
wat ben jij slecht
Onwijs goeie grap, hoop dat je ega dat ook vond? hahaha
gula
branca2
01-04-2009 om 21:29
Tv magazine
heeft ook een goeie grap mijn zoon van 14 heeft zich rot zitten zoeken naar 1 april in de radiobode tot hij erachter kwam dat 32 maart echt niet bestaat,zo grappig was mij niet eens opgevallen dat het verkeerd staat.
Pinkelot
02-04-2009 om 10:36
Gebroken arm
Onze zoon heeft ECHT dinsdag middag zijn onderarm gebroken. Er zit natuurlijk gips omheen en we hebben de middag op de EHBO doorgebracht. Gisteren op school geloofd een aantal kinderen hem niet, die dachten dat het een 1 april grap was :o) Zelf kinderen die het hadden zien gebeuren en vertelde dat het echt was, werden niet geloofd.
Ik geloof niet dat onze oudste dit ooit als 1 april grap gaat herhalen.
Groetjes, Pinklot
dirksmama
02-04-2009 om 21:54
Jakiro
Die is goed genoeg voor volgend jaar Hart van Nederland (ehm Borst van Nederland?)
Marmar
03-04-2009 om 01:17
Dochter vertelt....
....vorig jaar woonde ze nog in een woongroep voor autistische kinderen. Bij haar school (iets verderop) waren de deuren net geverfd en daar hingen bordjes met de waarschuwing 'nat'. Ze heeft er 1 meegenomen naar de woongroep en daar aan de douche gehangen.
Toch viel deze 1 april grap wat in het water. Want de eerste die ging douchen was een jongen die het bordje echt niet begreep. Hebben autisten wel meer Die is er toen mee naar de leiding gegaan, in z'n ochtendjas, om het uitgelegd te krijgen. Die rolden wel van hun stoel van het lachen, maar de jongen begrijpt de grap nog steeds niet.
joos
03-04-2009 om 13:45
2 dochters, 2 grappen
De dames wilden papa in de maling nemen, dus ze hadden allebei een grap bedacht over school. Oudste begint haar verhaal, stopt na een paar zinnen: of zou zusje deze nou vertellen mama? Daar ging de grap...
Hes@
03-04-2009 om 14:27
Rafelkap
Dank voor de laarzengrap. Mijn kids tuinden er zo in. Ze zaten enthousiast met laarzen en emmer en dweil in de auto. Ze waren wel heel, heel teleurgesteld dat het een 1 april grap was. Het is me nog niet vergeven want ze hadden zich echt verheugd op een dagje spetteren!
Rafelkap
03-04-2009 om 18:52
Hes@
Ha wat leuk. Had dit terplekke bedacht en leek me wel een grap voor wat jongere kinderen. Ik ga em beslist volgend jaar of het jaar erna ook gebruiken!