Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sita

sita

05-07-2010 om 18:12

Gezocht: hemajurkje lichtblauw met roze bloemen

Wegens succes van mijn vraag de vorige keer probeer ik het nu weer
Ik heb een jurkje gekocht maar is te klein, valt klein.
Wie weet waar deze jurkjes nog zijn?
Via hema online uitverkocht.
Grote dank!!
Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Winny

Winny

05-07-2010 om 19:31

Maatje l

Ik heb hier een maat L. Bij mij staat hij niet leuk, dus ik ga hem woensdag terugbrengen. (morgen moet ik werken). Dus als je in Gelderland woont...?

sita

sita

05-07-2010 om 19:56

Ik heb ook die l...

maar zit mij te strak van boven
Maar bedankt voor je attente reactie!
Sita

Winny

Winny

05-07-2010 om 20:05

Xl?

Als ze hier de xl nog hebben, moet ik die dan voor je kopen? of woon je te ver weg?

Winny

Winny

05-07-2010 om 20:06

Trouwens

Ik vond hem nogal bloot, doe jij hem aan met een hemdje eronder ofzo? Nogal een flink decollete had ik erin..

sita

sita

05-07-2010 om 20:31

Winny

Ik heb dat andere jurkje van de hema ook (zie eerdere oproep ) en daar moet ook een hempje onder, alleen zoek ik nog een hempje met een lage rug, zodat je eigenlijk alleen het driehoekje bij het decollete ziet.
Ik draag pas sinds dit jaar jurkjes, dus het is nog even uitproberen...Ik vond het me nooit staan (te dikke benen) maar nu met die leggings kan het prima. En trouwens iedereen vind het leuk staan, zo zie je maar hoe je je eigen beeld maakt, jammer genoeg.
sorry, beetje o.t.
Als ze die XL hebben zou ik het erg aardig vinden als je hem wilt kopen, ik woon in Groningen, anders kunnen ze hem misschien opsturen dat ik hem hier haal? Dat hebben ze met dat andere jurkje ook gedaan terwijl ze dat nooit deden, misschien geluk gehad.
Waar heb je hem gekocht dan kan ik ze even bellen morgenochtend.

Winny

Winny

05-07-2010 om 20:48

Wageningen

sita

sita

05-07-2010 om 21:00

Winny

Ik bel de hema morgenochtend en vraag of ze hem naar een anderfiliaal kunnen laten brengen als hij er nog is. Doen ze dat niet dan heb ik pech..
Opsturen wordt me dan te duur,
bedankt Sita

Winny

Winny

05-07-2010 om 21:03

Succes!

ik hoop voor je dat ze hem nog hebben en op willen sturen. Groningen is een beetje te ver om op te halen he.
groetjes

Sita

Bij de HEMA in de Herestraat zag ik nog jurkjes, maar als ik het zo lees, zou je ook eens bij M&S moeten kijken, daar heb ik de afgelopen maanden verschillende leuke tuniekjes gekocht.

Ik, die ook NOOIT jurkjes oid droeg ben helemaal in de ban van de tuniek/jurk..

M&S wordt vaak nog gezien als een beetje stoffige zaak, maar dat klopt absoluut niet (of ik moet ook een ouwe stoffige zijn )

De prijzen liggen voor de tuniekjes tussen de 17-35 euro..

Of bij V&D (oa van LIV), daar heb ik eerder dit jaar me uitgeleefd..(en nee, ik heb niet geteld hoeveel jurkjes/tuniekjes ik heb, maar ik geniet er gewoon van)

Vic

Vic

05-07-2010 om 21:47

Sinds wanneer

Sinds wanneer is de legging een geaccepteerd kledingstuk? Ik weet niet beter dan dat dat not done is als je boven de 15 bent, maar de dames bij mij op kantoor lopen ineens ook allemaal in (witte!) leggings met zo'n te kort jurkje.

sita

sita

05-07-2010 om 21:53

Legging geaccepteerd sinds 2 weken

door mij in 2010 geaccepteerd onder een jruk die op de knie valt met daaronder nog een klein stukje van de driekwart legging. Maar niet onder een te kort jurkje, dat vind ik not done, en zeker niet op het werk, wel op het strand.

Huh? (leggings?)

Die zijn toch al jaren 'hip'? Ook voor moeders? Overigens ben ik zelf nog steeds geen echte fan. Doe mij maar een iets langer jurkje met blote benen. Wel zo luchtig. En ergens diep in mijn hart moet ik mijn wederhelft wel gelijk geven toen ie (een jaar of 2 terug) voor het eerst de buurvrouw in een muisgrijze legging trof, en na haar vertrek aan mij vroeg 'wat er met haar knieen was omdat ze zo'n rekverband omhad'....moet er nog steeds aan denken als ze een legging draagt....

Vic

Vic

05-07-2010 om 22:21

Op de knie?

Waarom zou je dan een legging aan doen, als je een keurige rok hebt tot op de knie? En waarom mogen driekwart leggings wel, maar driekwart broeken niet?

sita

sita

05-07-2010 om 22:28

Een jurk is wennen voor mij..

daarom een legging eronder voor op het werk, als ik vrij ben niet. En ik heb ook een driekwart broek die ik ook draag, dus beide. Iedereen draagt wat hij/zij wil.

Een legging eronder is ideaal voor mensen

bij wie zonder zo'n ding de bovenbenen pijnlijk tegen elkaar schuren! Goeie vinding dus.

En als je geen zichtbare legging wilt maar wel het plezierige effect, dan koop je een korte. Of een broekje met lange pijpjes bij de hema.

Yta Chalne

Yta Chalne

06-07-2010 om 07:16

Leggings

Of ze nou wel of niet 'mogen', ik draag graag leggings. Geen driekwart overigens, maar hele. Juist onder rokjes, met als simpele reden dat mijn benen dan bedekt zijn en 'veilig' voor de zon. Korte en driekwart broeken draag ik helemaal nooit. Vind ik overigens ook geen esthetisch hoogtepunt

Yta Chalne

Yta Chalne

06-07-2010 om 07:18

Pelle

Driekwartbroeken staan best leuk. Bij kleuters

Puck

Puck

06-07-2010 om 08:44

Pelle

Ik heb ook nog een paar 3/4 broeken (eigenlijk tot net onder de knie, niet halverwege onderbeen)die ik gewoon aan doe, vooral naar mijn werk omdat ik dan tot boven de knie te kort vind. Wij gaan gewoon samen heel retro 3/4 broeken weer introduceren.....

sita

sita

06-07-2010 om 08:59

Lol, vandaag driekwartbroek )

vandaag draag ik nh werk mijn driekwart spijkerbroek (net onder de knie) en mijn te kort geknipte hemajurk die nu een tuniekje is (net bovern de knie).
Maakt het ook nog uit hoeveel centimeter boven en onder de knie voor onze mode critici?
Fijne zonnige dag iedereen, werkze!
Sita

Yta Chalne

Yta Chalne

06-07-2010 om 11:20

Ehm

De enige reden dat ik geen driekwart leggings draag is dat mijn benen dan te bloot zijn. Ze blijven wel leuk Driekwart broeken die niet aansluitend zijn zijn volgens mij nooit hip geweest, inderdaad, vooral die winterdingen niet ) Wat helemaal niet betekent dat je ze niet aan zou kunnen, ik ben ook van plan leggings te blijven dragen als ze straks weer verbannen zijn uit de winkels, ik hamster al stiekem...
Het ergst vind ik het bij volwassen mannen, zo'n driekwart broek van onkreukbaar materiaal met een trekkoordje bij de kuit. Dat vind ik dus een typische kleuterbroek. Maar dat is een persoonlijke voorkeur (afkeer), in de categorie 'crocs en ander zomerleed'.

amk

amk

06-07-2010 om 11:24

Kijk: yta

dat heb ik nou met leggings, die mogen wat mij betreft vandaag verboden worden.

Zelfs mijn dochter krijgt ze niet aan. En als ze bij haar vader vandaan komt en haar bonusmoeder heeft haar zo'n ding aangetrokken gaat ie ook uit zodra ik daar de kans toe krijg. Die dingen zijn bedacht om in te sporten. Net als gympen, daar loop je verder ook niet op.

Margriet*

Margriet*

06-07-2010 om 16:21

Heerlijk normerend

toch weer hier........... Ik doe even mee
Ik vind het allemaal best hoewel 3/4 broeken, mwahhhh daar maak ik een uitzondering op, zeker bij mannen precies kreukelig met koortje, vind het niets. Bij vrouwen ook niet zo. Leggings vind ik leuk mits de tuniekjes/shirts er boven niet te kort zijn voor de enorme bilpartij die er dan onder uitkomt

reina

reina

06-07-2010 om 18:43

3/4

Ik heb nog steeds niks met leggings, vond ze in de jaren '80 lelijk, vindt dat nog steeds Ik heb er eentje, zou zo leuk staan onder een bepaalde jurk, draag 'm nooit! Daarentegen vind ik 3/4 broeken welleuk staan, lekker zomers. En bij mannen ook, lange broeken bij warm weer staat zo saai en mannen met korte broeken, nou nee Soms laat ik mode gewooin voor wat het is en draag ik wat ik leuk en lekker vind ziten

Fraz

Fraz

07-07-2010 om 12:11

Yep

miss etam de enige winkel waar ik broeken kan kopen die niet onwijs duur zijn en gewoon goed zitten qua lengte en pasvorm. Rest vind ik vrij tuttig maar voor broeken ga ik toch echt daar naar toe. Binnenbeen lengte van mijn spijkerbroek die ik daar heb gekocht is 90-91 cm (net als mijn eigen binnenbeen lengte)

Winny

Winny

07-07-2010 om 20:11

Sita

In Ede hadden ze ook nog xl

Lidwientje...

al eens aan een kleermaker gedacht? Ik heb hier in het dorp een hele goede ontdekt die voor een tientje of zo heel mooi en professioneel een kledingstuk op maat maakt. Als ik tegenwoordig een fabelhafte broek vind in de uitverkoop waarvan de taille net niet mooi aansluit dan koop ik hem gewoon, en laat ik hem voor een paar euro vermaken. Op die manier kun jij van een iets te ruime (maar wel lang genoege broek) vast ook iets perfects laten maken...toch?

Ingrid

Fraz

Fraz

08-07-2010 om 22:56

Miss etam

heeft ook gewoon maat 38 en je kunt ze ook bestellen via wehkamp. http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=C01&cm_pi=SHOP:+L03-Broeken&cmid=WEHC01L03&Ntt=miss+etam+lang

Je zou ook naar http://www.allabouteve.nl/pages/collecties.php
kunnen gaan. Ze hebben daar zelfs 38 inch lengte broeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.