Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

06-07-2011 om 17:13

Gezichtsdoekjes

Hoi,

Misschien een suffe vraag maar ik zit er maar mee.....
op vakantie gebruik ik graag van die gezichtsreinigingsdoekjes. Maar,ze drogen uit omdat dat plasticje niet blijft zitten natuurlijk. Nu had ik altijd ALDI-billendoekjes alleen maar omdat die een soort van hardplastic klepje hebben waardoor het goed blijft. Bestaat zoiets ook niet bij gezichtsreinigingsdoekjes? Of een andere oplossing? Ik heb al rondgekeken maar nog niet gevonden. Iemand een idee?
Groet, An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

06-07-2011 om 18:07

Mijn oplossing

Aangezien ik hetzelfde 'probleem' heb heb ik een soort doosje gekocht bij de drogist om ze in te doen. Gewoon zo'n hard plastic doosje/box waar ook de billendoekjes en/of vochtig toiletpapier in zitten, met zo'n klepje/deksel wat je af kan sluiten en als je het opent kun je telkens gewoon 1 doekje eruit trekken. Ideaal

kaatje1972

kaatje1972

06-07-2011 om 18:10

Zoiets dus

http://www.mambokids.nl/c-672708/funkybox/?gclid=COG7r4qN7akCFQZJ3godwB_EZA
Kosten een tientje daar zag ik maar bij de drogist of Hema oid vast ook wel goedkoper? Ik weet echt niet meer wat ik er voor betaald heb

Net gekocht bij aldi

een box met daarin schoonmaakdoekjes voor het gezicht, verschillende soorten te krijgen

http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_27/OFF12.SHTML *in de advertentie staat alleen het 'pakje' maar ik heb dus de plastic box

Angelique C

Angelique C

07-07-2011 om 11:57

Mien, hebbes!

Bij de Aldi idd. Hartstikke bedankt. Later zag ik bij het kruidvat ook van lóreal doekjes met zo'n handig klepje maar die zijn voor de zeer rijpe huid.....Maakt vast niets uit maar het idee alleen al. Het zou mooi zijn als ze dat bij alle pakjes deden. Maar ik ben voor nu geholpen!

Groetjes, An

Leuk!

ik pakte het doosje pas gisteren uit, ziet er ook nog wel degelijk uit ook!

Fijn dat het is wat je bedoelt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.