Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Grumbel

Grumbel

26-03-2010 om 19:09

Gevallen in de winkel, opstelling personeel

Vanmorgen ging ik onderuit in een grote winkel. Het was op één plek heel erg glad vanwege wat water. In mijn val nam ik mijn peuter mee. Resultaat: twee grote scheuren in mijn broek en dus een verprutste winkeldag. Medewerkster staat op 5 meter afstand en doet niets. Dat doet een andere klant die ook op 5 meter afstand staat. Die klant zegt ook dat een kwartier geleden daar ook iemand van het personeel onderuit is gegaan. Ik loop naar de kassa en reken af. Iedereen inclusief cassiere heeft me onderuit zien gaan of in ieder geval op de grond zien liggen. Cassiere zegt helemaal niets! Andere klanten informeren hoe het met mij en mijn kind gaat.
Okee, kan gebeuren, denk ik dan meestal. Maar ik ben zo verontwaardigd over het personeel. Ze ondernamen totaal geen actie om te zorgen dat het niet een derde keer zou gebeuren, geen excuus, helemaal niets. Bij de andere ingang heb ik een andere medewerker aangesproken die net iets te lang naar mijn knie keek. Zij stamelde een excuus, vond het ook niet kunnen en ging actie ondernemen.
Ben ik nu gek als ik een mail stuur naar het hoofdkantoor? Ik hoef geen vergoeding maar ik vond de opstelling van het personeel zo klantonvriendelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Doen

Ja, mail of brief sturen, zou ik ook doen. Want zo hoort het echt niet te gaan! Denk ook dat je op zich wel om een schadevergoeding voor de broek kunt vragen, zijn ze gewoon voor verzekerd.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2010 om 20:07

Er wordt voor minder

geklaagd. Ik zou hier zeker over aan de bel trekken! Ik hoop ook dat alles goed is met jullie beiden.

Ongelooflijk

Ik kan het bijna niet geloven, echt heel bizar. Dat is toch niet normaal als je dat ziet en je doet helemaal niets? Je schrikt toch automatisch als je zo iets ziet gebeuren?

Als ik jou was, zou ik zéker een klacht indienen bij het hoofdkantoor.

Emmalynn

Kiki

Kiki

26-03-2010 om 22:04

Dat kan echt niet hoor

Toevallig was ik laatst in een winkel, daar gebeurde precies hetzelfde (jij was het niet, want het personeel vloog en masse op die vrouw af) die vrouw werd overeind geholpen, ijszakken werden gehaald en een stoel zodat ze even kon zitten. Het werd gelijk opgeruimd. Bedrijfsleider kwam er nog bij staan.

Kortom echt super en zo hoort het ook

Echt Grumbel, je moet echt aan de bel trekken. Dit kan gewoonweg niet.
Dat krijg je met die jonge kinderen die tegenwoordig in die supermarkten werken, die weten dat soort dingen gewoonweg niet.
Dat is niet erg, maar dat horen ze wel te leren en als jij geen klacht indient, kan er ook geen actie ondernomen worden.

Ik zou

zo kwaad geweest zijn, nou ja je had wel iets kunnen breken !

En je hebt schade, die broek. Ik zou het hoofdkantoor bellen en vertellen hoe jij je nou voelt over het betreffende bedrijf.

Ik heb overigens voor minder wel eens een paar telefoontjes gepleegd, iets met mijn toen bijna zindelijke peutertje die niet op de klantenwc mocht en toen in haar broek plastte en dood ongelukkig de winkel verliet. Ik heb alle directeuren in Nederland geloof ik aan de lijn gehad, haha. Dikke kadobon en grote kaart met excuses ontvangen. Dus ja ik zou zeker bellen, gewoon ook omdat je schae hebt geleden en je nu geen positieve ervaring meer bij deze zaak hebt. De kans is wel groot dat de persoon in kwestie ontslagen wordt of een ernstige berisping krijgt (zeker als het een Amerikaans bedrijf is), dus dat is dan wel iets wat je moet overwegen.

Grumbel

Grumbel

26-03-2010 om 23:13

Dank voor jullie reacties

De mail richting het hoofdkantoor is er uit. Met mijn lieffie en mij gaat het goed. Ons kindje is niet hard gevallen (volgens mij op de billen). Ze huilde niet eens. We hebben allebei geen lichamelijk letsel ofzo. Alleen die kapotte broek dus. Het was inderdaad jong personeel, dat dus blijkbaar echt geen benul (sorry!) heeft.

Bastet

Bastet

27-03-2010 om 07:36

Zegt niet alles hoor

Mijn dochter pastte een broek bij H&M,maar haalde haar been eraan open,(er zat een beveligingscertifaat los,en de pin daarvan lag open en bloot aan de binnenkant van die broek,dus een flinke haal van 30 cm.)Juist de jongsten waren heel lief,ze kreeg een pleister en een ijsje,snel gehaald op de hoek.Bedrijfsleider keurde ons geen blik waardig......er zijn ook zat hele jonge meiden en jongens die heel behulpzaam zijn.Niet zo generaliseren hoor!
Bastet

Grumbel

Grumbel

27-03-2010 om 13:00

Bastet

Raad eens in welke winkel in onderuit ging?
Inderdaad, was het iets te kort door de bocht.

Bastet

Bastet

27-03-2010 om 18:40

Grumbel

Slordig,zoals dat gegaan is,ik zou zeker verlangen dat de broek vergoed wordt!

Bordje

Bij natte plekken op de vloer hoort toch zo'n bordje met waarschuwing te staan?

Zou ook even de Warenauthoriteit inseinen (even bellen met 0800-0488, dan kunnen ze je wel vertellen hoe verder te gaan).

Stel

Stel je voor dat je peuter zich wel pijn had gedaan. Had ook kunnen gebeuren! Dus zeker iets van zeggen (heb je al gedaan dus). Ik ben benieuwd hoe op je mail gereageerd gaat worden!

Grumbel

Grumbel

29-03-2010 om 15:20

Nog steeds geen reactie...

Nog steeds geen reactie. Ben vast ongeduldig, maar stuur alvast een mail dat je de mail hebt ontvangen ofzo.

amk

amk

29-03-2010 om 20:11

Bedrijven en mail

zijn niet echt een goede combinatie, dat is al uit meerdere onderzoeken gebleken.

Grumbel

Grumbel

02-04-2010 om 12:20

Grumbel, grumbel....

Woensdag heb ik de HM klantenservice gebeld. Hoofdkantoor. Mail nog niet ontvangen. Dit kon toch echt niet. Drie keer heen en weer gebeld. Uiteindelijk was de conclusie dat ik vrijdag (vandaag dus) op het filiaal mocht komen. Ze zouden het dan goed maken. Heel veel zin had ik daarin niet. Ik heb wel iets beters te doen. Maar vanmorgen met drie kinderen toch naar de HM getogen. Ze maakten het goed met een bosje bloemen en een cadeaubon. Om een nieuwe broek uit te zoeken.
Thuis maak ik de bon open: 20 euro!
Daarvoor heb ik dus uitgegeven: 2 x 12 km gereden, 2 euro parkeerkosten, 4 ijsjes en wéér een halve morgen kwijt. GRUMBEL! Ik ben vast een verwend nest maar doe dan niets.

Nasha 1st

Nasha 1st

03-04-2010 om 21:30

Eh....

die 4 ijsjes was je toch echt zelf bij

Tja, het is wat karig inderdaad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.