Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Geluid: wat voor boxen/surround systeem?

De TV is dood. Leve de TV. Ik wilde wel even TVloos door het leven maar ja, Beukman is tourfanaat. Dus we hebben wat haast.

Ik heb nu het idee om meteen ook de boxen te vervangen. We hebben nl. een niet al te grote woonkamer (5 meter breed, nieuwbouwhuis is 9 meter lang maar aan de voorkant gaan keuken en halletje er nog vanaf, lekker standaard allemaal) en we hebben grote boxen van ongeveer een meter hoog van B&W.

Nou is mijn vraag: Als ik indertijd boxen van een paar 100 gulden per stuk heb gekocht, ik weet niet meer of het nou 550 gulden per stuk of per stel was, en ik heb een redelijke dure versterker, en ik luister veel klassieke muziek....

Wat voor boxen moet ik dan in vredesnaam hebben? Zo'n subwoofer plus melkpakken systeem is erg aantrekkelijk kwa ruimtegebruik. Maar ik wil niet inleveren op kwaliteit. En ik wil ook geen vermogen uitgeven.

Kijk, een surroundsoundpakketje van Sony voor 200 euro bij de Media Markt is dus fout. Maar wat wel? De Vakhandel bij mij in de onmiddelijke omgeving is een witgoedzaak met een Boselicentie... iets duurs is altijd beter. Zo'n winkel.

Heeft iemand recent voor deze keuze gestaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

19-07-2009 om 19:15

Bose

Wij hebben dik een jaar geleden toen onze tv stuk ging ervoor gekozen om een Bose surroundsysteem erbij aan te schaffen.
Wij hadden geen cd-speler dus dat was echt genieten om weer cd's te kunnen spelen. En het geluid is super!
De boxen stellen niks voor, formaat boterkuipje (om in de levensmiddelen te blijven )).
Er is maar een nadeel: in combinatie met de nieuwe tv is het veel leuker om tv te kijken dus kijk ik ook wat meer dan voorheen...
gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.