Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Simone G

Simone G

09-03-2011 om 14:35

Gelredome

Is het makkelijk te doen vanaf het centrum met het openbaar vervoer naar het stadion?? ( Symphonica in Rosso)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Concertganger

Concertganger

09-03-2011 om 15:14

Nee

Ik vind van niet. Heb het in ieder geval al een paar keer gezien dat OV-gangers de laatste nummers moesten laten gaan om de bus nog te halen. Als je een auto hebt, zou ik met de auto rijden en parkeren bij winkelcentrum Kronenburg. Om de drukte te ontlopen zou je dan terug kunnen rijden via Arnhem-Noord. Of je zet je auto in de wijk Malburgen. Deze staat bekend als mindere wijk, hetgeen ik echter neit merk als ik er parkeer. Mocht het rondom het Gelredome druk zijn, kun je er ook hier voor kiezen om via het centrum naar Arnhem Noord te rijden waar je de snelweg op kunt.

Trix

Trix

09-03-2011 om 15:42

Waar kom je vandaan?

Ben je al in het centrum, kom je met de trein of kom je met de auto? Want wij waren laatst bij een concert in het Gelredome, komen vanaf het noorden aanrijden en ik vond het prima geregeld voor autoconcertgangers. Wij parkeerden bij Burgers Zoo en vandaaruit reden pendelbussen. Maar aan alle kanten van de stad heb je dergelijke parkeerplaatsen.
Ok, op het plein voor het Gelredome is het wel een chaos als het concert is afgelopen, maar ja, da's logisch als in enen zo'n stadion leegloopt.
Vanuit het centrum rijden diverse bussen die kant op, gewoon van tevoren even de nummers opzoeken en je niet teveel zorgen maken. Je komt heus wel terug, zo groot is Arnhem niet, je kan desnoods teruglopen naar het centrum of station.

Monet

Monet

09-03-2011 om 18:58

Ja, heel makkelijk

Want bij zulke grote concerten rijden er vanaf het centrum pendelbussen af en aan naar het Gelredome. Ik ga als het even kan al smiddags naar arnhem, parkeer gewoon bij het Gelredome, ga met de pendelbus naar het centrum om wat te eten, en pak diezelfde pendelbus weer terug. Er staan gigantische rijen mensen voor die bussen, maar er komen ook heeeel veel bussen om al die mensen optijd in het stadion te krijgen. Ook rijden er heel erg veel taxi's af en aan tussen Gelredome en centrum, en als je met zijn tweetjes ben staan er nog tig 2-tallen die met jullie die taxi willen delen.

Simone G

Simone G

09-03-2011 om 19:38

Ik wil

een hotel boeken voor na het concert, ik dacht dat een hotel in het centrum dan wel handig zou zijn.. kunnen we zaterdag overdag al winkelen, even opfrissen voor het concert en dan na het concert met de bus terug naar het hotel. Misschien dat het dan wel handig is om een hotel net buiten Arnhem te boeken als we toch met de auto naar het Gelredome gaan.
Bedankt!

bertje1

bertje1

09-03-2011 om 21:24

Lopen

theoretisch is het te lopen. of je huurt een fiets, hebben ze dat in arnhem?

Monet

Monet

09-03-2011 om 21:44

Hotel?

Simone, dan mag je vandaag wel boeken! En dan heeeeel blij zijn dat je nog iets kunt vinden! (spreek uit ervaring)

En dat lopen Bertje, dat is nog best een eind vind ik, maar ik ga natuurlijk uit van mijn loopbeleving

Irma1

Irma1

13-03-2011 om 00:10

Tip

Er is een goed luxe B&B vlakbij Gelredome (google maar eens op bed en breakfast nabij gelredome)

Elden

Parkeren in Elden. Gebouw van Aegon voorbij. Er staan daar vaak wel mannetjes die vragen wat je komt doen, maar je gaat er gewoon op visite. Zeiden wij ook en wij gingen ook op visite, maar die zette ons na het eten af bij Gelredome en na afloop van het concert was het een kwartiertje, twintig minuten lopen naar de auto. Gratis parkeren ook nog!

Parkeergarage winkelcentrum kronenburg

Het winkelcentrum staat met borden aangegeven. Ook gratis parkeren, 10-15 minuten lopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.