Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

22-06-2011 om 21:13

Geld-terugactie (epson)

Ik heb vorige week een Epson printer gekocht bij Mediamarkt. Op het prijskaartje in de winkel stond dat je via een refundactie van Epson 20 euro kunt terugvragen. Als ik op de Epson website kijk, kan ik daar niets over vinden, en ook op de kassabon van Mediamarkt staat geen informatie. Heeft iemand enig idee hoe dit werkt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi72

Bibi72

22-06-2011 om 21:23

Hahaha

Dubbelop!

Vic

Vic

22-06-2011 om 21:38

Slim

Ja, googelen, dat kan natuurlijk ook Nu ga ik even uitzoeken hoe de scanner werkt, zodat ik het formulier voor 30 juni kan indienen. Het is me net (helemaal zelf) gelukt om de printer op mijn wifi te krijgen.
Bedankt.

Vic

Vic

22-06-2011 om 21:45

Hmmm

Als ik wil scannen kan het alleen als je pc via een kabel is bevestigd. Er zit een heel raar 'gat' in de printer (US, daar heb ik geen kabeltje voor ;-(

Zou erbij moeten zitten

Maar zo niet, het is een datakabeltje dat overal te koop is. Anders maakt je pc geen verbinding om dat ding in te scannen en andersom.

Toch nog even naar de winkel dus.

ilsepilse

ilsepilse

23-06-2011 om 15:56

Kan ook via memory card

ik steek altijd mijn memory card vooraan id epson en hoef geen kabeltje meer!

Vic

Vic

24-06-2011 om 10:52

Het is gelukt

Raar maar waar, toen ik gisteren aan mijn vriend liet zien dat het niet lukte, kreeg ik ineens twee opties als ik op scannen drukte. De dag daarvoor gaf hij alleen de optie USB, en nu stond er ook de naam van mijn pc bij (wireless dus). Gek he? Ik vermoed dat het te maken heeft met het opnieuw opstarten. Het is dus allemaal gelukt. Was nog wel een klusje, want ik moest op het formulier van Epson ook allerlei internationale codes van mijn bank invullen (dus opzoeken).
Bedankt allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.