Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Geld geven op originele manier

ik herinner me dat ik een tijdje geleden iets gelezen had van hoe geld te geven als kado op een originele manier, maar vind jammer genoeg het draadje niet meer terug. Wie kan me helpen of heeft een idee om geld (+/- 100 euro) op een originele manier te verpakken voor een tante die 70 wordt (en met dat geld op reis wil gaan)?
groeten,
Corleone

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Eerste wat in me op komt is allemaal briefjes van 5 opvouwen tot een vliegtuigje

Boom

een geld boom Een grote tak zoeken en dan van de briefjes blaadjes vouwen en aan de zijtakjes plakken en de muntjes met plakband om de takken doen als appels zeg maar en als het er niet allemaal inpast de rest in de pot doen als aarde

mirreke

mirreke

24-02-2009 om 13:47

Origami

Er iets leuks van vouwen, een kraanvogeltje of zo. Of op een kaart plakken, maar dan opgevouwen in leuke vormpjes. Je kunt ook met de munten gaan werken, en daar iets mee verzinnen, idd geldboompje. Veel plezier met knutselen!

Corleone

Corleone

24-02-2009 om 20:47 Topicstarter

Tips

bedankt voor al de tips. Npg meer zijn steeds welkom, we zijn er nog niet uit wat we gaan doen. Tante wil het trouwens gaan uitgeven voor haar tuin.
gr, Corleone

kaatje43

kaatje43

24-02-2009 om 22:18

Inblikken

Je kunt het ook bij feestwinkels in laten blikken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.