Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa

Rosa

09-04-2010 om 18:33

Geboortetraktatie

Ik ben op zoek naar van die kleine mini muffins. Heb ze toen mijn zoon werd geboren gebruikt voor m'n dochter om uit te delen op school. In een laagje glazuur dopen en dan in de muisjes, lekker, makkelijk en leuk.
Toen kocht ik ze bij de Lidl, alleen hadden ze ze daar nu niet meer.
Wie weet waar ik ze nog kan kopen?
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

09-04-2010 om 19:22

Mini-magdalena's.

Ik weet welke je bedoeld Rosa.
Ik gebruikte ze altijd om tietencakejes te maken voor mijn informatieavond over borstvoeding
( dopen in roze glazuur, roze manna als tepel).
Jammer genoeg kan ik je niet helpen.
M.

angel3

angel3

09-04-2010 om 19:36

Hema

bij de hema hebben ze wel die mini beertjes cakejes van hema zelf...is dat wat?
of anders met een lange vinger?

Helaas

Helaas kan ik je ook niet vertellen waar je die mini muffins kunt kopen, maar misschien heb je wel iets aan de volgende tip: gewone (maria)biscuitjes met muisjes. Kregen wij laatst ook als traktatie. Erg lekker, vooral voor kinderen.

Emmalynn

kien

kien

09-04-2010 om 23:39

Bakker? of zelf bakken?

Ik zie ze hier altijd liggen bij een bakker waar ik weleens langs fiets. Ik weet niet waar je woont, en of die bakker op meer plaatsen zit, maar hij heet Nol Bertram.
Ik heb mijn dochters hetzelfde laten trakteren toen mijn zoontje geboren werd. Toen had ik ze zelf gebakken, een week of twee voor de geboorte, en in de vriezer bewaard. Mijn man en de kraamhulp hoefde ze toen alleen nog even te versieren. (We wisten de kleur nog niet).
Overigens had ik bij mijn jongste, vorig jaar juni, nog een beter idee (vond ik zelf). Voor de hele (kleine) school schepten man en een moeder ijs in een vooraf gekocht hoorntje (grote doos bij de groothandel) en daarna doopten dochters de ijsjes in de muisjes. Maar toen was het ook wel heel warm weer en bijna vakantie.

Kien

Janeway

Janeway

10-04-2010 om 20:27

Mini magadalena's

Kan je volgens mij bij de liddl kopen. IIg daar kocht ik ze wel eens..

Rembrand

Rembrand

10-04-2010 om 23:14

Janeway.

Ze verkopen ze daar al een tijd niet meer.
M.

Janeway

Janeway

11-04-2010 om 18:13

Rembrand

was er dus ook al een tijd niet geweest..

Rosa

Rosa

12-04-2010 om 09:41

Bedankt

Bedankt voor de reacties. Ga nu denk ik maria koekjes besmeren met boter en dan muisjes erop. Het gaat nml. om 80 traktaties, wilde er dus niet al te veel werk van maken. Wel jammer dat de liddl ze niet meer heeft.

soepstengel

soepstengel

13-04-2010 om 18:49

Beetje laat.....

maar zag t draadje nu pas;
Wij kregen ooit van die chocolade-biscuitjes die ze wat hadden laten smelten in de magnetron en dan in de muisjes hadden geduwd. Zag er lekker uit en was erg makkelik zei de vader. Kan ook van te voren al.

Gezien!

Gisteren heb ik bij een bakker die kleine muffins/cakejes gezien. Ik weet niet waar je woont, maar het was bij Nol Bertram aan de Binnenweg in Heemstede.

Liep al dagen te denken nav dit draadje!

Gr. Wiggie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.