Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anna3

Anna3

12-11-2009 om 21:44

Gangster outfit

Mijn man heeft binnenkort een themafeest van zijn werk, en het thema is: gangster. Wij zijn zelf niet zo heel inventief (en houden eigenlijk ook niet zo van themafeesten), dus: heeft iemand (zelfmaak)tips? Voor verhuurtips, wij wonen in de regio Amsterdam.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou, ik zou het wel weten.

Even googlen op Miami Vice/Don Johnson. Flinke zonnebril, lange lokken en goed schoudergevuld pak met t shirt in pastelkleurige tinten. Schouderholster eronder, en nog even snel werken aan strakke buikspieren. Sigaretje in de mondhoek. Hmm. Jammie.

Ingrid (of het nou zo'n goed idee is om je zo op een feest van je werk te vertonen vind ik trouwens weer een heel ander verhaal. Op dat soort gelegenheden zou ik me denk ik beter voelen bij gewoon business casual, of echt feestelijk. Maar goed)

liora

liora

12-11-2009 om 21:49

Oh help

Op mijn werk, ook regio Amsterdam, is binnenkort ook een feest met het thema gangster. Zou jouw man een collega van me zijn?

Anna3

Anna3

13-11-2009 om 21:20

Liora

Haha dat zou natuurlijk goed kunnen. Is het rond 10 dec.? Weet jij al hoe je gaat?

liora

liora

13-11-2009 om 21:57

Bij mij is het 11 sdecember, dus toch een andere werkgever? Ik ga trouwens niet... heel erg, maar dit soort dingen schieten er al jaren bij in.

Als mijn kinderen groot zijn, zal ik weer wat meer werk-gezelligheid meedoen, maar tot die tijd vind ik dit toch niet oppas-waardig.

Liora

Anna3

Anna3

14-11-2009 om 18:03

Liora - 11 i.d.d.

Ik denk toch dezelfde werkgever, 11 dec. gangster-feest.
Snap dat je niet gaat. Ik probeer zelf ook altijd om me te drukken. Wat trouwens niet echt verstandig is, want zo plaats je je buiten de groep. Maar ik ben zo slecht in groepen...

liora

liora

14-11-2009 om 21:54

Grappig

Hoi Anna,

Wat grappig, ben nu heel benieuwd wie je man is....

Groeten,

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.