Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rosa

rosa

09-12-2009 om 17:10

Galajurkje

Het kerstgala is in aantocht en er moeten nog twee jurkjes aangeschaft worden (XS en S). Liefst zwart en niet helemaal lang.
Wie heeft nog iets leuks gezien (regio Utrecht)?

rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

09-12-2009 om 17:53

Rosa,

ik ben geslaagd bij Skooter, daar hebben ze hele leuke galajurkjes hangen. H&M heeft ook vaak wel wat, evenals Coolcat.

Of alledrie de winkels in regio Utrecht te vinden zijn weet ik niet.

Succes

Yta Chalne

Yta Chalne

09-12-2009 om 19:40

Utrecht

Op Hoog Catharijne zit tussen de Bart Smit en de P&C op de eerste verdieping een winkel met een heleboel goedkope galakleding. Maar C&A heeft nu ook rekken vol, en vergeet de twee feestkledingwinkels op de Voorstraat niet! Met een middagje Utrecht moet het echt wel lukken.

Pollewop

Pollewop

09-12-2009 om 20:21

H&m

Mijn dochter heeft een kort model via H&M online besteld.

Hier ook h&m

Kort model, een soort aubergine-achtige kleur. Dochter was voor 20 euro klaar vertelde ze.

rosa

rosa

10-12-2009 om 08:17

Dank

De dames hebben dit jaar voor het eerst kleedgeld, dus zijn ineens wat prijsbewuster. Maar een leuk niet te duur jurkje moet dus nog wel lukken voor volgende week!

rosa

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

10-12-2009 om 10:13

Suits you well

Ik heb een leuk winkeltje op internet gevonden (hebben ook een echte winkel in Honselersdijk, tussen Rotterdam en Den Haag): http://www.suitsyouwell.com Hier kun je gelegenheidskleding kopen voor jongens, meisjes en dames. 3-delige kostuums voor jongens, jurken en bolero'tjes voor meisjes en dames. De kinderkleding gaat tot maat 188, de dameskleding maat 34-46/48.
Voor mijn zoon heb ik er pas een pak gekocht, en voor mijn dochters, die binnenkort bruidsmeisje zijn, bolero'tjes. Best goede kwaliteit, zeker voor die prijs.
Damesjurken voor €40,00, jurken voor meisjes €28,00 tot €35,00. Pak voor jongens €30,00.

Leuk rieneke!

Ik heb hem bij mijn favorieten opgeslagen. Volgens mij valt daar bijna niet tegen te huren, als er eens een of ander gala op de planning staat voor de kinderen.

Ingrid

Kadonaj

Kadonaj

11-12-2009 om 16:58

Suits you well, inderdaad goede winkel!

En ze doen er ook niet moeilijk als de maat niet goed is en je het om moet ruilen en zo, ik heb er goede (jongenskostuums voor huwelijk schoonzus) ervaringen mee

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2009 om 22:39

2 in de aanbieding

Maat S volgens dochter. Ze heeft er foto's van gemaakt.

rosa

rosa

14-12-2009 om 08:32

Miskoop

Nu heeft jongste dochter toch een miskoop begaan. Gewoon een (inderdaad heel erg leuke, bij Bleep in Utrecht) te grote jurk gekocht. Ze moet XS hebben, maar heeft M (!) gekocht.. En geld terug kan niet. Dus nu maar hopen dat grote zus in dezelfde winkel slaagt, dan kunnen we de jurk nog ruilen.
Het feest is donderdag Kaaskopje, dus ik durf via internet kopen (niet kunnen passen) niet meer aan.

rosa

Puck2

Puck2

15-12-2009 om 08:39

Miskoop?

Hoe kan dat nu? Heeft je dochter zelf een jurk gekocht en is er geen medewerkster van de winkel geweest die bij het passen heeft gekeken of het wel goed zat?

rosa

rosa

15-12-2009 om 13:06

Geruild

Ze heeft de jurk met een vriendinnetje gekocht. Vriendin in een andere kleur, wel de goede maat en ik denk nu eigenlijk dat ze deze maar gekocht heeft en gedacht dat het nog wel meeviel. Niet dus. Het was niet echt een winkel met behulpzame verkoopsters geloof ik.
Maar mijn andere dochter moest ook nog en samen zijn we terug geweest en er bleek een jurkje in de goede kleur in de goede maat te hangen, dus het is gelukig opgelost. Een goede les, dat wel.

rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.