Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

NN

NN

15-09-2009 om 14:52

Fotograaf in de zaal?

Ik vrees dat ook wij eraan moeten geloven, de grootste wens van grootouders waarmaken en een foto laten maken van alle kleinkinderen bij elkaar. Zelf heb ik het er niet zo op, zo'n overgeposeerde foto, maar ja. Aan de andere kant kan me toch ook wel voorstellen dat het iets heel moois is om 10 gezonde prachtige kleinkinderen te hebben.
Zelf heb ik al bedacht dat het mooi is om alle kinderen in eenzelfde kleurtint aan te kleden, maar daar houdt het op.
Mijn vraag is of iemand een originele fotograaf kent, in het midden van het land, die vrolijke foto's van en met kinderen kan maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

15-09-2009 om 14:58

Stephan jansen

in zwolle maakt heel mooie foto's. Wij hebben het vorig jaar gedaan en het was ook heel erg leuk en gezellig om te doen! Ze namen ruim de tijd om veel verschillende dingen te proberen. Resultaat is prachtig en helemaal niet stijf!

Mijk

Zoetesnoetjes

Hoi NN,

Ik heb mijn kinderen laten fotograferen door Carolien Koetsier: www.zoetesnoetjes.nl Zij is erg leuk met kinderen en maakt prachtige foto's.
Mijn kinderen waren gekleed in een wit shirt, met een spijkerbroek, op een witte achtergrond. Geweldig mooi resultaat.

Succes,
Mobylette

Toke

Toke

15-09-2009 om 15:11

Ja, hier

Ik heb in mei prachtige gezinsfoto's laten maken bij een fotograaf in het midden van het land. Het was ook zeer betaalbaar, ook altijd fijn. Als je meer informatie wilt, mail me dan even via de forumbeheerder, dan kan ik je een voorbeeld sturen en een webadres van de fotografe. Met kleding hadden wij trouwens o.a. alles in wit en spijkerkleding. is een erg leuk effect.

angel3

angel3

15-09-2009 om 15:27

Uithoorn

ja ik ken een leuke. Heb daar trouwfoto's gedaan, dikke buiken foto's en vorig jaar ook van de kids. Erg leuk. Wij hadden qua kleding allemaal spijkerbroek en de mannen een wit shirt en de meiden een roze shirt. Diverse leuke 'standjes'. Iedereen is er erg blij mij en buiten dat. De fotografe is een leuke meid.
www.http://www.fotostudioenjoy.nl

Annet

Annet

15-09-2009 om 19:50

Ik weet ook wel iemand

Hij heeft foto's gemaakt op de gouden bruiloften van ouders en schoonouders. De groepsfoto's sprongen er echt uit. Hij is goed met kinderen.
Mail maar even voor een emailadres. [email protected]

Het is iemand die naast zijn baan steeds meer als fotograf werkt. De kosten zijn heel redelijk en nog belangrijker: hij levert de foto's ook digitaal af in hoge kwaliteit, dus geen gedoe met dure nabestellingen.

Anne

Anne

15-09-2009 om 22:37

Ik weet ook nog een leuke!

defotografe.eu
Waanzinnige foto's van zowel kinderen als bruidsparen als zwangeren enzovoorts! Ze is heel lief met kinderen, goede en vaak aparte foto's zowel kleur als zwartwit. Verder wil ze ook bij je op locatie komen.

Op locatie leuker

Ik vindt op locatie véél leuker voor een opa en oma, heb ervaring, ik zie dagelijks 10-tallen 'kleinkinderenfoto's' (verzorgingshuis en geloof me 't is vaak hun grootste trots). Die foto's bij de fotograaf lijken allemaal op elkaar (euh, ja de kinderen niet, maar verder is het zowat allemaal het zelfde). De foto's op locatie 'vertellen' een verhaal.....
Dit is 'onze boerderij' of dit is 'onze woonplaats' (bordje woonplaats)of dit is 'onze winkel' en zelfs dit is de 'tuin van onze dochter' heeft meer 'inhoud' dan zo'n standaardachtergrond bij de fotograaf. Je kan het ook op een speciale gelegenheid doen...als de jongste zoon/dochter trouwt b.v. of als opa 65 wordt of als het oudste kleinkind trouwt, baby gedoopt etc.
Allemaal dezelfde kleren zou ik trouwens nooit doen...tegen de tijd dat opa en oma 85 zijn krijgen ze moeite de kleinkinderen uit elkaar te houden en als ze dan ook nog allemaal ongeveer hetzelfde gekleed zijn...
(euh, dit is pietje, oh nee, 't is jantje..).
groeten albana

NN

NN

16-09-2009 om 09:37

Bedankt!

Alvast bedankt voor alle tips, op een buitenlocatie is inderdaad een goed idee, alleen jammer dat nu net de 2 seizoenen eraan komen, die nou niet echt bekend staan om hun kleurrijke natuur, ok de herfst wel wat, maar het weer is dan weer zo onvoorspelbaar...
Enne Albana, het duurt nog zeker 20 jaar voordat ze 85 jaar zijn, dus hopelijk kunnen ze voorlopig hun kleinkinderen nog uit elkaar houden . Tegen die tijd hebben ze misschien al wel achterkleinkinderen, maar laat ik daar nog maar niet aan denken, want dat zou betekenen dat ík oma ben dan... Wow!

Herfst

heeft juist práchtige kleuren, ik vind het voorjaar en de herfst, qua kleuren in de natuur, het mooist..

(al vind ik een strakblauwe lucht en een winters landschap ook fantastisch en zelfs foto´s in de regen zijn mooi te maken..)

Oja of

op de heide die zo prachtig bloeit! of een paar op een grote boomstronk en de rest eromheen

Toke

Toke

18-09-2009 om 23:55

Ook nog leuk

Laat kinderen bewegen op de foto. In de serie die ik heb zitten foto's dat ze aan het klimmen zijn op een bal en een foto dat ze in de lucht springen. Heel leuk. Kun je buiten ook goed doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.