Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

jippa

jippa

12-11-2009 om 14:18

Fluwelen colberts ( mare)

Ik struikel momenteel over de fluwelen colberts. Geisha heeft ze ook weer in mooie kleuren zag ik in Utrecht. Ook in zwart. En in de herfstvakantie in Parijs bij Zara zag ik ze ook al. Ook in mooie blauwtinten. Dus ik weet niet of je nog doorzoekt, Mare??
Jippa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

12-11-2009 om 14:23

Volgens mij

Als ik het goed gevolgd heb is ze geslaagd bij de Bijenkorf.

Hey jippa en rieke!

Jaja, zit ik in de pauze even lekker te surfen naar OOL - gekleed (ahum!) in een vale spijkerbroek, stoere laarzen, mooie blouse EN een zwart fluwelen colbert.... zie ik jullie berichtje.

Rieke heeft helemaal gelijk; idd bij de Bijenkorf in de DDD-dagen (-> dankzij een oplettende lezeres hier ook). Echt top... ware het niet dat hij tot OP de heupen valt ipv er overheen. Nu ben ik zwaar aan het SB-en omdat ik toch echt van die 75 kg terug wil naar 65. Dan mogen m'n heupen ook weer gezien worden.
Realist die ik ben echter blijf ik speuren naar een mooi colber tot over de heupen.. Het is gewoon een geweldig kledingstuk voor die ochtendstress van wat moet ik aan naar mijn werk?? Mooi colbert = altijd goed.

Ik ga dus zo even speuren bij Geisha (zitten ze ook online?). Zara/Bershka pas nog geweest in filiaal Almere maar daar hadden ze ze niet. Tripje Parijs is altijd leuk natuurlijk maar alleen voor een colbert mwah... weet niet of ik dat verkocht krijg thuis

Jippa, weet jij of het lange colberts waren toevallig?

Enne... dank voor je oplettendheid! Te bedenken dat je in Parijs nb aan OOL en mij dacht, haha, da's pas trouw!

groet
Mare

jippa

jippa

13-11-2009 om 17:05

Ha die mare

Tja, Parijs is aan te raden hoor, maar daar ging het niet om. Ik denk gewoon steeds aan je, dat zie je haha.
Wil je echt 10 kilo eraf? pfffff. Dat lijkt me een heel gedoe.
Het colbert van Geisha heb ik zelf al eerder ook gekocht en is een van mijn favorieten. Het is niet echt kort, maar ook niet echt lang. Het valt op de heup, niet over. Ik zag het bij een winkel in Utrecht, Arthur en Willemijn (geen aandelen of zo hoor).
Groeten weer,
Jippa

Jippa, gevonden!

Top. En tot mijn vreugde; ook een online shop.

Ik zie een paar erg leuke dingen, en ook de nodige blazers/colberts.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.arthurenwillemijnshop.nl/producten/blazers/aandw-essentials-blazer-lang-1.html

Niet duur ook. Welke heb jij?

Vwb die 10 kilo; er zijn er al ruim 4 af in 3 weken dus so far so good. Is echt goed te merken meteen bij broeken, dus ik houd stug vol

Mare

jippa

jippa

14-11-2009 om 22:24

Leuk

Leuk die site. Ik heb lang in Utrecht gewoond en kocht veel bij AenW. Ik wist niet dat ze ook online waren. Alleen staan de Geisha dingen er niet op. Als je de collection op deze site bekijkt en dan foto 9 is dat ongeveer mijn colbert, alleen heb ik de zwarte ( paars is ook wel leuk eigenlijk)
http://www.geisha-jeans.nl/geisha.php
Ik had er ook een broek bij maar die is een beetje verwassen inmiddels.
Die grijze lange vind ik erg mooi. Het is dat we aan het verbouwen zijn en ik de knip even dicht houd, anders wist ik het wel.
Goed trouwens van de kilo's zeg, houd vol en dan moet je wel weer shoppen
jippa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.