Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ol3

ol3

03-02-2010 om 09:01

Flokati vloerkleed van ikea...ervaringen?

ik wil een kleed aanschaffen voor in de woonkamer maar hier niet teveel aan uitgeven ivm jonge kinderen en wil geen paniek situaties voor als er eens iets valt..iemand ervaringen met het Flokati Kleed van Ikea? het is een wit kleed van wol, ik vroeg me af of het niet heel lang pluizen blijft afgeven?

kan me herinneren hier ooit een draadje over gelezen te hebben maar kan het niet terugvinden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kadonaj

Kadonaj

03-02-2010 om 09:33

Een wit kleed en jonge kinderen...

NIET DOEN!!!

Rembrand

Rembrand

03-02-2010 om 10:36

Gek worden van pluizen.

Als je in het archief zoekt kan je inderdaad genoeg over vinden. Bij ons pluist het kleed inmiddels niet meer, maar nu heb ik een nieuw kleed nodig omdat het zo versleten dat de draden van de ondergrond erdoor heen komen
Ik ga gewoon weer voor een syntetisch kleed van Leen Bakker ofzo. Niet duur en het pluist niet !
M.

Bastet

Bastet

03-02-2010 om 11:16

Wit

Ik heb heel veel wit,en drie kinderen,en oppaskinders,katten,noem maar op.Wol is beter even schoon te maken dat een syntetisch kleed,is mijn ervaring.
groetjes,bastet

Maxime.M

Maxime.M

03-02-2010 om 19:59

Veel pluizen

Hoi,

Zo'n kleed hadden wij ook, ik heb het binnen 6 maanden voor de helft van de prijs doorverkocht, gek werd ik van de pluizen. We kopen nu telkens kleden in de aanbieding bij de gamma of karwei ofzo. Daar hebben ze kleden (afmeting 170x200 meestal) met een kleine pool. Kost iets van 60 tot 70 euro en is makkelijk schoon te maken, na een jaar of 2 kopen we dan weer een nieuwe.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.