Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

greetje

greetje

04-04-2010 om 14:20

Fit flops

ik denk erover om fit flops te kopen.(tja, blijf dromen van mooie benen en billen...) Ik ken alleen niemand die ze al heeft. Dus vadaar mijn vraag: wie wil zijn ervaringen met mij delen? Verder zie ik alleen online mogelijkheden om ze te kopen. weet iemand een winkel die ze verkoopt? Ik wil ze eigenlijk ook eerst even passen.
Gr. Greetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

04-04-2010 om 14:53

Keep on dreaming

want met deze dingen gaat dat niet lukken.
Het wetenschappelijke bewijs is er gewoon niet.

Maar als je gewoon een paar leuke teenslippers wilt hebben kun je ze gewoon bestellen natuurlijk.

Flora B

Flora B

04-04-2010 om 19:05

Ik weet niet waar je woont

maar bij Schuurman schoenen heb ik ze gezien, volgens mij veel filialen in het oosten en noorden van het land. Ervaring heb ik niet, maar ze zien er comfortabel uit.( maar of je benen mooier worden....)

100%mama

100%mama

05-04-2010 om 20:31

Weet het wel

Ze doen niets, ze lopen niet eens lekker en zien er niet echt charming uit onder een rokje van de zomer Vind ik dan he!

Mocht je ze echt willen hebben......hier vlak om de hoek de winkel waar je ze kan kopen.....

Ik heb ze aangehad

Was in een natuurvoedingszaak voor hele andere dingen. De verkoopster was zelf zo enthousiast (natuurlijk, daar wordt ze tenslotte voor betaald) dat ik ook ineens flip flops aan had. En ik moet zeggen dat ze echt lekker zaten en dat ik voelde dat de stand van m'n onderrug inderdaad wel iets leek aan te passen. (duh, ik liep daarvoor op hakken, maar toch)

En er is een nieuw model met strassteentjes uit wat het echt goed doet onder een rokje.

Ik ben niet van de inpulsaankopen, maar houd ze zeker in gedachte voor deze zomer.

O, ja verkoopster zei nog dat je niet blij wordt van de witte zolen (snel smerig). Dus beter de donkere zolen kiezen.

En in de usa zijn ze goedkoper.

Ben benieuwd of je ze koopt, daar gingen ze als warme broodjes.

greetje

greetje

06-04-2010 om 09:08

Dere

Klinkt goed maar tja, weet het nog niet zo hoor, wil ze echt nog wel eerst passen. Ben ondertussen op zoek geweest (regio Den Bosch) mag heb ze nog niet in de winkel gevonden. Gr. Greetje

Anja

Anja

06-04-2010 om 10:27

Website

Hoi

Ik ben zo vrij geweest om op de officiele website van deze schoenen te kijken en regio Den Bosch heeft talloze winkels die ze verkopen hoor. Bij de betere schoenenzaken zeg maar zoals van Arendonk en Woensel kun je ze kopen !

Succes !

Passen mij niet

IK heb vrij smalle voeten en bij de fitflops zitten de bandjes over de wreef te los, waardoor het niet lekker loopt. Daar zou ik dus wel even op letten. Verder vind ik ze niet mooi; nogal lomp. Maar dat is een kwestie van smaak Ik ben inmiddels na 6 jaar trouwe Birckenstockdraagster te zijn geweest helemaal klaar met die slippers. Nu heeft heel Nederland ze en wil ik weer iets anders.

Ik zag de fitflops trouwens vorige week met tientallen in de aanbieding bij V&D liggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.