Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cecile_s

cecile_s

24-09-2009 om 13:23

Files di ochtend zeist > rijswijk zh?

Ik moet dinsdagochtend om 10 uur in Rijswijk Z-H zijn (redelijk dicht bij de snelweg). Als ik om ca half 9 wegrijdt (kids eerst op school afzetten) en dan bij Den Dolder de A28 op ga en via Utrecht rijdt, red ik dat dan met de files?

Wie-o-wie heeft ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

24-09-2009 om 13:50

49 minuten

Volgens de anwb site doe je er 49 minuten over en is er op dinsdagochtend historisch gezien geen vertraging te verwachten. Check die site altijd als ik meer dan de gebruikelijke info zoek

Nee

Ik denk dat je dat niet gaat halen. Het stuk naar Utrecht heb je geheid last / vertraging, en op de A12 ook vanaf Woerden, en tussen Gouda en Zoetermeer. Daar zijn ze bezig met de weg, en geldt over een groot stuk een max. snelheid van 90 - die je ws. niet gaat redden. En: de dinsdag is een drukke dag op de weg.
Ik zou je aanraden om morgenochtend (maar dan is het wel vrijdag en dus veel rustiger op de weg) op de tijd dat je denkt te rijden op de anwb-site te kijken, en te kijken of er files staan op jouw route.
Als je afspraak niet erg stipt hoeft te zijn (op bezoek bij vriendin bv) kun je het gokken; als het erg belangrijk is op tijd te zijn (bv. sollicitatiegesprek) zou ik een andere oplossing zoeken.

Caroro

Trein?

trein driebergen-zeist en dan stoptrein Den Haag (geloof ik). Is dat niet een idee?

groetjes van Purk

En?

Cecile, ik ben nu erg benieuwd hoe het is gegaan afgelopen maandag. Ben je met de auto gegaan en was je op tijd?

groetjes,
Caroro

cecile_s

cecile_s

02-10-2009 om 22:36

Nog even terugkoppeling

Caroro,
je was me voor. Ik wilde inderdaad nog even laten weten hoe het ging. Trein was geen optie.
Uiteindelijk dinsdag om 5 voor 8 (dus zekerheidshalve toch vroeger) weggereden ik was er al om 5 over 9!!
Wel allerlei filetjes op de A12, maar het viel reuze mee.

Groejes
Cecile

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.