Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*madelief*

*madelief*

16-09-2009 om 09:12

Fietstassen omafiets

Voor de verjaardag van onze dochter willen wij een omafiets aanschaffen. Nu heb ik van die leuke fietstassen gezien, maar ik vraag me af of dit mogelijk is met zo'n klapstandaard (wat dat vind ze nu juist het leuke aan de omafiets). Dus voordat ik dure fietstassen ga kopen wil ik graag eerst weten of het wel kan....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Standaard

die zou ik er op laten zetten, die klapdingen zijn wel leuk, maar na een tijdje blijft hij niet meer zitten als je hem omhoog zet, en dan kan je gewoon fietstassen op de pakkendrager hangen.
krulleke

*madelief*

*madelief*

16-09-2009 om 11:10

Krulleke

dus als ik het goed begrijp kan ik geen fietstas (dubbele) aan de pakkendrager hangen als ik de klapstandaard gebruik?

Ik denk het niet

ik denk dat je telkens last van de tassen hebt als je je klapstandaard gebruikt,
krulleke

Kan wel

Ik heb ook jaren een oma fiets gehad (mis hem nog wel eens, maar door ouderdom weggedaan) heb er wel altijd fietstassen aan gehad. Je moet alleen inderdaad soms wat mieren met je standaard, maar in de loop van tijd gaat dat steeds beter.

Ik had van die dubbele die je over je begagedrager hing.

GR Pham

*madelief*

*madelief*

16-09-2009 om 21:52

Dank

voor jullie reacties.

Heb straks in het dorp toevallig 2 omafietsen gezien met een dubbele fietstas op de bagagedrager. Heb de "constructie" even goed bekeken en naar mijn idee moet het met een beetje oefening wel lukken...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.