Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

2be

2be

07-04-2009 om 15:39

Fietskrat,maar welke?

Ik ben me gaan verdiepen in de wereld die fietskrat heet....maar nu zijn er natuurlijk heel veel aanbieders in,maar welke kan ik dan het beste nemen,wie heeft met welke het beste resulaat en vooral wie met welke niet.
Ik heb er nu een gezien die je aan het frame kan bevestigen,waardoor je niet zoals ik nu als nog als een dronke kip met een zwabberend stuur met je suffe fietsmand over de weg zwalkt,nee ik moet er nu maar eens hip uit gaan zien,,,,met een stoer krat
Wie heeft er bruikbare tips,hoor het graag
2be

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-04-2009 om 16:08

Vouwkrat

ik heb op mijn voorbagagedrager met ty-raps een gewone grote fel gekleurde boodschappenkrat gemonteerd, en afgepimpt met hawai-slingers van de Xenos.

Zag vandaag zo'n

ding bij de Bijenkorf. Merk Kerrie:
voordrager 59,95
houten krat 59,95
plastic afdekzeiltje voor krat 18,95

Zal wel heel hip zijn, maar die oplossing van amk klinkt een stuk voordeliger!

amk

amk

07-04-2009 om 22:51

Die drager zou ik niet willen

ik denk niet dat die 12 liter appelsap houdt, er zit geen ondersteuning aan het eind op.
Mijn drager hangt aan het stuur en steunt op de voor as.

amk

amk

08-04-2009 om 04:31

Monteren door fietsenmaker

ik zou zo'n bagagedrager voor, met steunpunt op de as, door de fietsenmaker laten monteren want ook je verlichting moet aangepast worden. En dat kan met bepaalde typen verlichting best een rotklus zijn.

Daarbij wil je dat het rek ook echt in evenwicht op je stuur zit, anders is het vanaf het begin al instabiel.

Ook heb ik nog een stuurblokkering laten installeren zodat het stuur niet gelijk omklapt als je iets in de bak zet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.