Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dees 68

Dees 68

31-07-2009 om 15:41

Fietskar-advies gevraagd

Met 3 kinderen wordt fietsen wel een beetje ingewikkeld en ik zit dus te denken over een fietskar.

Maar wat nu dan? Er is zoveel aanbod en zoveel verschil in prijs. Wie kan mij op weg helpen? Ik zoek een goede, stevige, duurzame fietskar die makkelijk fietst (niet zwaar dus) en die bij voorkeur in te klappen is. Welk merk en type moet ik dan hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lindis

Lindis

31-07-2009 om 20:41

Chariot cougar

Ik heb een chariot cougar gehad voor 2 kinderen. Ik kon hem als buggy en als fietskar gebruiken. Ik vond hem heel prettig in gebruik.
Hij was nogal prijzig, maar ik heb hem weer goed verkocht.

Kidcar

Wij hebben een kidcar gehad.
Om verschillende redenen.
- harde bak
- makkelijk inklapbaar
- wielen afgeschermd
- past door deuropening (coach uitvoering)
- goede verkoopprijs na gebruik

Mama

Mama

31-07-2009 om 22:51

Kidcar

Wij zijn ook dol op onze kidcar. Hebben het grootste model. Wil je er 3 kinderen inzetten? Die van ons zijn nu 2 en 4 en dan zit ie wel vol, is mijn ervaring.
Wij gebruiken hem ook erg veel om te wandelen, vaker dan de Stokke-wandelwagen, omdat beide kinderen hier in kunnen en je kan veel boodschappen mee nemen.
Wij zijn ook voor deze gegaan omdat er een harde bak onder zit, leek me wel zo veilig en schoon (al ligt ie permanent vol met rozijnen etc.)
Wij klappen hem echter nooit in, hij neemt best wat plek in qua berging. Dat vind ik eerlijk gezegd het enige nadeel.

Dees 68

Dees 68

03-08-2009 om 00:18

Dankjullie wel...

Toch nog even een vraagje: Mama: waarom klappen jullie de Kidcar nooit in? Wij hebben een nogal kleine redelijk volle berging, dus makkelijk in te klappen is op zich wel gewenst. Is de Kidcar inklapbaar?

mama

mama

03-08-2009 om 12:10

Inklappen

Ik vind het toch nog wel wat handelingen om hem in te klappen. Hij past bij ons in de gang onder de kapstok en dan hangen de jassen er gewoon boven. Is anders dan met een buggy inklappen bijvoorbeeld. Hij past bij ons nl. niet in berging, hij heeft een vrij grote draaicirkel en we gebruiken hem trouwens ook heel veel om te wandelen.

Dees 68

Dees 68

06-08-2009 om 17:46

Okeee

Dan weet ik waar ik op moet zoeken op marktplaats!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.