Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lorwyn

Lorwyn

29-07-2009 om 10:43

Eyeliner tips?

Hoi, ik heb als een kadootje van mijn nichtje van 11 een eyeliner gekregen, zo schattig ze heeft het zelf voor me gekocht!).
Die moet dus op , want morgen komt ze logeren.
Helaas krijg ik dus geen mooi strak lijntje! Ik heb het spul nu een week, en heb al wel geoefend, maar wat een geklieder zeg! Ik heb nogal dikke lange wimpers en die zitten heel erg in de weg (luxeprobleem haha)
Als ik klaar ben kan ik daarna aan de slag met een wattenstaafje om het omliggende gebied te reinigen.
Wat ook niet helpt is dat ik enorm bijziend ben en een dikke bril (-8) heb die ik dus met aanbrengen niet op kan hebben en ik moet dan zowat met mijn neus in de spiegel om te zien wat ik doe.
Normaal gebruik ik altijd oogpotlood hiervoor, en dat lukt wel (bijna blindelings)
Heeft iemand nog een goeie tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

29-07-2009 om 14:19

Vraag nichtje om hulp

Kan je niet aan jouw nichtje vragen of ze tips heeft en of ze kan helpen? Dat vindt ze vast geweldig!

Jet Burg

Jet Burg

29-07-2009 om 15:56

Oefenen

En dan over je oogpotlood heen, zo heb ik het geleerd. Vaak werkt het bij mij ook beter als ik al oogschaduw op heb, want dan zijn mijn oogleden niet meer vettig.
En anders inderdaad hulp aan je nichtje vragen. Succes ermee!

Marlou H.

Marlou H.

01-08-2009 om 19:43

Wattenstaafje vraagje

Anna, gewoon een droog wattenstaafje of doet ze er nog een betje make up remover op? Klinkt wel erg eenvoudig zo.

Marlou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.