Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

22-10-2009 om 21:39

Exit john f.- vervolg op krulhaar=moeilijk haar

Enkele weken geleden naar aanleiding van een draadje wat ik gestart had en vol verwachting John Frieda producten gekocht, in de hoop mijn krullen wat mooier uit te laten komen. En echt waar, het is geweldig spul. Prachtig haar kreeg ik ervan. Maar ook....giga haaruitval! Nu is het natuurlijk herfst, maar ik ben echt heel erg in de rui. Hele bossen laten er los. Ik ben dus nu maar gestopt met John F. en wil eens kijken wat er gebeurt als ik mijn 'oude' producten weer ga gebruiken.
Hè verdorie, baal ik toch zo van. Eindelijk mooi haar en dan dit. Niemand anders daar last van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

22-10-2009 om 21:50

Grijns

Ha, nee hoor, nergens last van! Ik betwijfel of het aan John F. ligt. Heb je toevallig last gehad van stress, ziek geweest??
Mocht mijn haar gedeeltelijk gaan uitvallen door John, dan is dat trouwens in mijn geval geen drama, voorraad genoeg. @

Ayanna

Ayanna

22-10-2009 om 22:13

Ziek en stress

Ik ben bijna de hele maand juli ziek geweest, longontsteking en longvliesontsteking. Heb toen ook bergen medicijnen naar binnen gewerkt. Maar het is inmiddels oktober. Zou dat nu nog effect kunnen hebben???
En stress???? Wat dacht je van een 3 jarige peuter die de looks van zijn moeder, maar het temperament van zijn vader heeft??? Need I say more?
Enne, het zal mijn eigen paranoia wel zijn, maar voor mijn gevoel heb ik nu nog maar een iel bosje op mijn hoofd.... Maar het zet me wel aan het denken. Kan het eigenlijk wel??? Haaruitval vanwege een bepaalde shampoo? Of zal het dan toch nog een nawerking zijn van mijn ziek zijn???

liora

liora

23-10-2009 om 07:28

Ayanna

Hoi Ayanna,

Aangezien we jou noch je man kennen, is deze zin niet zo duidelijk:

"En stress???? Wat dacht je van een 3 jarige peuter die de looks van zijn moeder, maar het temperament van zijn vader heeft??? Need I say more?"

Een rustig en kaal mannetje?

Liora

Precies hetzelfde hier

Ook ik, met krulhaar, kocht de spullen van John Frieda, naar aanleiding van genoemd draadje. Best lekker, maar het doet geen wonderen voor mijn haar.
Maar: ook ineens haaruitval... Dacht ik. Ik heb het mijn kapper gevraagd toen ik daar onlangs was. Ze zei dat dat met de tijd van het jaar te maken heeft, en kon aan mijn haar zien dat het geen haaruitval was.
Een collega-krulvriendin wees me er ook nog op dat wij krullenbollen meestal het haar niet borstelen, en dat er dus ook geen haar in de borstel blijft hangen. Je komt die losse haren tegen tijdens het wassen, en in het afvoerputje...
Al met al: puur toeval. Denk ik.

beetje krul

beetje krul

23-10-2009 om 17:42

Sexy curls

Mijn man moest erg lachen om 'de sexy curls" die J.F. beloofde. Maar 1 keer gebruikt en toen weggegeven, mijn moeder viel ook erg voor de slogan

Ayanna

Ayanna

24-10-2009 om 16:50

Liora

Zoiets ja....maar dan anders...)

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-10-2009 om 17:19

John alleen

is niet genoeg. Ik doe na JF ook altijd nog wax in mijn haar als het droog is, elke streng bewax ik dan apart. Dan ziet het er echt goed uit! Heb al meerdere malen complimenten gehad Alleen de kapper vroeg zich af welk spul ik in mijn haar deed omdat er een vreemd laagje om de haren zat en raadde me af het vaak te gebruiken....Maar die is vast gewoon jaloers

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.