Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 20:57

Even een jubel mail

sinds afgelopen vrijdag staat onze nieuwe auto voor de deur. Na vreselijk afzien met tweedehands auto's wat ons heeeeeel veel geld, zorgen en stress heeft bezorgt. Besloten we in juni een nieuwe auto te kopen, daar hebben we dus al die vele velle maanden op moeten wachten. Auto;s geleent hier en daar voor alle noodzakelijke ziekenhuis bezoeken en andere uitstapjes. En dan nu eindelijk een auto voor de deur die het gewoon altijd doet!! en waar we zeker de komende jaren geen onverwachte kosten aan zullen hebben.

Ik ben alles behalve materialistisch maar ik geniet er zo van!!

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Polly

ook al heb je er *velle maanden op moeten wachten.
ik wens je heel veel veilige kilometers!geniet er van.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 22:18

Aaaarghh

vele maanden natuurlijk!! pfff

Puck2

Puck2

23-11-2009 om 22:23

Polly

Ik wens je veel plezier met je nieuwe auto en hoop dat je er idd geen problemen mee krijgt. Wij kopen altijd toch een jonge tweedehands. Ooit 1 keer een nieuwe auto gekocht en we hebben nog nooit zoveel onkosten gehad en reparaties als aan die auto. Nooit meer een Renault voor ons. Ik hoop dat jullie een beter exemplaar hebben aangeschaft. Wat voor auto hebben jullie eigenlijk aangeschaft. En de spelvauten, ach, enthousiasme over je nieuwe bolide zullen we maar zeggen, 't is je vergeven

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 22:33

Aha dus daar is puck2

toevallig, ben net naar je op zoek.

we hebben een dacia sandero.. dus dat is eigenlijk een renault..
maar goed de eerste 3 jaar zoiezo geen onkosten, volledige garantie.. dus we zullen zien..

kijk even onderaan in gezellig.. met de groeten van pelle

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.