Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra van den Enden

Petra van den Enden

07-04-2009 om 14:20

Eurodisney entree

Hoi,

Wij gaan eind van deze maand naar Eurodisney.
Om wat euro's te besparen hebben we een hotel geboekt buiten Eurodisney. Met de metro kunnen we dan makkelijk heen en weer. Maar ik vraag me nog af wat het voordeligst is om binnen te komen ? ik kan op de site van Eurodisney niet echt duidelijk de tarieven vinden.
Wie weet raad ?
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even denken...

Ik meen me te herinneren dat het 49 euro per dag per persoon is. Het is niet altijd goedkoper hotel en park los te koppelen. Zeker niet als je meerdere dagen wilt gaan. Wij hadden een behoorlijk goedkoop hotel dat vlakbij die enorme shoppingmall was gesitueerd maar was wel te boeken via de disney site. Dus wel t/m 11 jaar gratis entree en alle andere voordeeltjes).

Toke

Toke

07-04-2009 om 15:45

Informeer bij

hotel waar je hebt geboekt. Wij gaan begin mei en ik heb paar weken geleden alles uitgezocht. Goedkoopste bleek toch om hotel en kaartjes te combineren, maar dat kan ook buiten de disneyhotels. Dus check bij het hotel of je daar disneykaarten kunt kopen. Koop je ze toch aan de kassa (je bent m.i. dan het duurste uit voor je kaarten), bedenk dan van tevoren of je 1 of 2 parken wilt bezoeken. Daar zit verschil in tarief in. Als je een of twee dagen gaat heb je aan 1 park meer dan je handen vol. Er zijn ook aanbiedingen voor kaarten, daar heb je per land een site voor. Kun je volgens mij op de Disney-site vinden, maar anders moet je google erop loslaten. Alleen heb je daar niks aan als je in de meivakantie gaat.

Jolijt

Jolijt

08-04-2009 om 11:33

Hoeveel dagen?

willen jullie?
De prijzen staan hier:
http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/toegangstickets/index.xhtml

Wil je drie dagen of langer dan is een jaarabonnement goedkoper, maar die staan alleen op de franse site.
Prijzen jaarkaart: 129 euro pp bij 6 of meer personen op 1 adres 103 euro pp.
Het omslagpunt zit 'm in het aantal personen en in de leeftijd. (het gratis parkeren met de jaarkaart gaat voor jullie met de metro niet op).

Janna3

Janna3

08-04-2009 om 21:22

Abonnement inderdaad

Hoewel het voor ons met alle speciale acties ook voordeliger was om een hotel binnen Disney te boeken (wij gaan ook eind van de maand) kan het inderdaad voordelig zijn een abonnement te nemen. De prijs voor een 3-daags ticket ligt voor volwassenen al op 134 euro, dus de keuze lijkt me dan makkelijk te berekenen. Veel plezier in elk geval!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.