Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kari1

Kari1

17-09-2010 om 15:35

Eten in utrecht

Volgende week ga ik met mijn oude studie vriendinnen (waarbij "oude" uiteraard slaat op studie en niet op vriendinnen 's avonds eten in Utrecht en aan mij de taak om iets te bespreken. Ik kan wel wat advies gebruiken over waar. Eisen: rustig en gezellig, geen fancy food maar gewoon bistro-achtig eten, we hoeven niet persé budget te gaan (geen eetcafé) maar sterren zijn echt niet nodig, geen keiharde muziek want we willen praten, en op loopafstand van een makkelijk bereikbare parkeergarage of straatparkeren in de buurt.
Als er tips zijn, graag!
Kari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Deeg in de lange nieuwstraat

..gratis parkeren voor gasten van het restaurant in een garage even verderop (wachtwoord aan de bediening vragen), lekker seizoensgebonden kaart met keuze, vriendelijke bediening, je kan prima blijven zitten, rustig...

Ik heb er vorig jaar net zo'n etentje gehad met 7 vriendinnen voor mijn 40ste. Groot succes.

Loopafstand station had je er niet bij staan maar dat is het ook nog. Minuut of 20.

Oh ja, ze hebben ook een website. En je zit net buiten het toeristische gebied met de bijbehorende drukte.

Sterre42

Sterre42

17-09-2010 om 18:29

Deeg

Ja Deeg, daar kun je heerlijk eten met eerlijke producten. Wel wat hoger geprijsd. Het ligt in een mooi stukje van Utrecht.

Er is ook een nieuw restaurant, in een zijstraatje tussen Vredenburg en de Oude Gracht: Vis en Zo. Hebben ook een website. Kun je ook heerlijk eten. Niet specifiek alleen vis, je kunt er van alles eten.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-09-2010 om 20:41

Bis op/aan de lijnmarkt

Daar heb ik twee keer erg leuk en lekker gegeten. www.bis-utrecht.nl

Kari1

Kari1

19-09-2010 om 09:45

Mooi

bedankt voor de reacties, ik zal me daar eens oriënteren!
Kari

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.