Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

31-01-2011 om 12:59

Esprit.nl

Ik heb afgelopen donderdag kleding besteld bij esprit.nl. In het bevestigingsmailtje stond dat ik een e-mail zou krijgen als de goederen verzonden werden. Dat verzenden zou gebeuren na aangetoonde kredietwaardigheid. Tot nu toe heb ik nog bevestiging gekregen van de verzending. Is het normaal dat dat drie (werk-) dagen duurt? Zou het sneller gaan als je met credit card betaalt (ik heb nu gekozen voor betalen op factuur)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prada

Prada

31-01-2011 om 13:06

Niet gebruikelijk

maar Esprit heeft momenteel te kampen met vertraging in de orderafhandeling. Esprit is overigens doorgaans minder snel dan ik van internetleveranciers gewend ben, maar in dit geval nog eens extra vertraging.

soepstengel

soepstengel

31-01-2011 om 19:11

Hier duurt het nu ook erg lang

wel 5 werkdagen voor ik reactie krijg dat t verzonden is. ik moet zeggen dat het me wel beinvloedt met daar bestellen,eerst kon ik op maandag voor een festje nog wel eens wat kopen en dan was t er donderdag en nu echt neit meer. Jammer!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

31-01-2011 om 20:13

Hmm

Ik heb twee weken terug wat besteld op zondag en dat werd op dinsdag verstuurd. Had al wel een account, welicht scheelt dat.

Vic

Vic

31-01-2011 om 21:19

Mail gekregen

Ik was te vroeg met klagen. Vanmiddag heb ik het bevestigingsmailtje gekregen. Zal dus deze week wel aankomen. Dat is best snel.

Margriet*

Margriet*

01-02-2011 om 20:44

't was eerst inderdaad

een stuk sneller. Vind het ook jammer, bestel er nu minder maar kan nu ivm tijd weer makkelijker de stad in.

Vic

Vic

02-02-2011 om 16:45

Ontvangen!

Het pakje is net bezorgd, toch best wel snel. Ik ben er heel blij mee, want ik heb nu twee passende jurkjes en een rokje. Kleding in mijn maat wordt maar heel beperkt (of niet) besteld door winkels, maar online verkopen ze alle maten.

Margriet*

Margriet*

02-02-2011 om 23:01

Nee toch

dat ene jurkje daar twijfelde je toch nog over

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.