Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

07-06-2010 om 13:34

Espresso machine overleden (yta?)

Helaas.........de reparatiekosten van onze BOSCH espresso volautomaat gaan de 300 euro overstijgen. Hij is nu circa 7 jaar oud. Is dat de moeite van de reparatie nog waard? (tijdens ontkalken is ie verstopt geraakt. We denken dat we te lang hebben gewacht met ontkalken en het teveel was. DOMDOMDOM!) . Hoe lang gaat zo'n apparaat redelijkerwijs uberhaupt mee?
Of kunnen we beter een nieuwe kopen? (ons oog is gevallen op de Jura ena5)........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

07-06-2010 om 14:00

Over en sluiten

Ja, daar zou ik niet meer aan beginnen. Vijf tot zeven jaar is een normale levensduur voor veel volautomaten, dus gun jezelf een nieuwe. En nooit en te nimmer bezuinigen op ontkalken, daar zal Jura je bij helpen (die doet niks als je niet ontkalkt

angel3

angel3

07-06-2010 om 15:27

Tja balen

Ha Yta, dank!
tja je weet (of misschien niet hoe zoiets soms gaat. Midden in verhuizingsperikelen. Ding moet ontkalkt worden. Steeds vergeten die fles te bestellen etcetc. Gewoon stom.
Oke 7 jaar is dus zo slecht nog niet.
En die Jura is wel een aanrader?
vindt hem nog best prijzig nl.........

Jura ena 5

wij zijn al ruim een half jaar ontzettend blij met onze Jura Ena 5. Neemt weinig plaats in op het aanrecht en heerlijke espresso! Ik ben meer koffie gaan drinken door dat mooie apparaat. Weet je....ik ga even een espressootje maken. Ik krijg er gewoon zin in.

Wij vinden het het geld dus wel waard!

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.