Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lente2009

Lente2009

17-03-2009 om 19:22

Ervaringen vrije energiemarkt

Wie weet wat de goedkoopste energieleverancier is of wat een andere goede keus is? Ik vind ze allemaal zo agressief. Bellen en bij interesse sturen ze je een aanbod dat je binnen 7 dagen af moet zeggen, anders zit je eraan vast. Tenminste Eon werkt zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

17-03-2009 om 20:00

Ze kunnen me wat

De ene maand is die het goedkoopste en de volgende maand die. Ze kunnen me wat, ik blijf zitten waar ik zit qua energieleverancier. Anders kan ik wel bezig blijven met wisselen. Als ik minder wil uitgeven aan energie ga ik wel korter douchen en zet de thermostaat een halve graad lager. Spaarlampen en eenvoudige isolatiemaatregelen helpen ook.
Als je van die telefoontjes e.d. afwilt kun je je registreren bij Infofilter op internet. Werkt reuze goed.
Kortom: geen antwoord op je vraag geloof ik

MaximeM

MaximeM

17-03-2009 om 22:51

Niet doen

Hoi,

Een vriend van ons is vorig jaar ook overgestapt. Eerste jaar heeft hij een stuk minder hoeven te betalen dan bij zijn oude leverancier,alleen nu moet hij ineens een enorm bedrag bijbetalen.
Wij trappen er hier niet in, ik hou wel wat ik heb, hoor te vaak om me heen dat de wisselingen niet bevallen/mislopen/toch duurder blijken te zijn.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.