Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

05-07-2010 om 07:25

Ervaringen matrassen

Wij hebben een maand of vier geleden een matras gekocht bij Ikea de Sultan Hagavik. Maar ik krijg nu al last van rugpijn en er zitten al deuken in het matras. dit moet toch niet kunnen. is er iemand die ook zo'n matras heeft en wat zijn jullie ervaringen ermee. Ik heb de klantenservice gebeld maar die zeggen dat je met de matras terug moet naar de winkel maar ik krijg zo'n matras toch niet meer terug dat past nooit meer in de auto.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

05-07-2010 om 09:38

Oprollen

Is het een eenpersoons of een 2 persoonsmatras? Een eenpersoonsmatras kun je met vereende krachten nog best wat oprollen en met wat touw vaststrikken. Dat moet toch vast wel op de achterbank van de auto kunnen. En als dat niet lukt: bijrijdersstoel leuning zo plat mogelijk en daar de matras op frommelen en dan naar achteren. Dan moet je ook een heel eind kunnen komen. Een 2 persoonsmatras wordt lastiger ben ik bang.

2 pers matras in de lengte rollen

niet te secuur kijken, lukt vast!

Ik zou wel eerst bellen met de klantenservice, wie weet hebben zij nog een andere optie?

ik bedoel de klantenservice van het filiaal waar je naar toe gaat

Maxime.M

Maxime.M

05-07-2010 om 16:35

Spanbanden

Hoi,

Ja gewoon oprollen hoor, met behulp van wat spanbanden of de andere tips die ik hierboven zie. Wij hebben een ander matras van Ikea en dat ligt prima, helaas is ie nu al wel een jaar of 6 oud en zouden we wel een nieuw zelfde model willen, alleen is dat er natuurlijk niet meer....moeten we weer gaan proberen en kijken naar welk matras er lekker ligt. We moeten dus niet dat model wat jullie hebben nemen hoor ik al. Gelukkig is Ikea niet al te moeilijk met het terugnemen heb ik gehoord.

Maxime

zomerjurkje

zomerjurkje

05-07-2010 om 23:17

Oprollen?

Ik snap niet hoe jullie een matras oprollen hoor. Mijn tweepersoons matras is 25 cm dik en van traagschuim. Binnenkort ga ik verhuizen en zie er als een berg tegenop om het ding te moeten verplaatsen. Ze bezorgers zuchtten destijds ook al toe ik ze vroeg hem boven te brengen, ze hadden er grote moeite mee.

Maxime.M

Maxime.M

05-07-2010 om 23:41

Dubbelvouwen dan

Hoi,
Oke, misschien lukt oprollen niet, maar een keer dubbelklappen toch wel? Dan hou je bij een twee persoons matras een stuk van een meter bij 2 meter max over. Dat moet toch wel achterin een auto te proppen zijn?

Maxime

Karin

Karin

07-07-2010 om 20:33

Bedankt

voor jullie reacties. Helaas is het niet mogelijk de matras op te rollen daar hij erg dik is en 140 cm breed. Maar ik heb Ikea weer gebeld en we worden binnenkort teruggebeld door Ikea Nederland (hoofdkantoor) die dan iemand bij ons langs sturen. Ben erg benieuwd maar ik ben tot nu toe niet ontevreden over de service. Wordt dus vervolgd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.