Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ervaring met dymo labelwriter?

Ik overweeg de aanschaf van een Dymo labelwriter, maar wat ik niet duidelijk krijg van de winkelmedewerkers en ook niet van internet: moet ik de adressen die ik wil printen eerst in een adressenbestand zetten om ze van daaruit weer te selecteren, of kan ik ook een los adres printen door bijvoorbeeld copy/paste? En kan ik ook een logo printen om dat op mijn post te plakken?
Heeft iemand er ervaring mee en is het handig, zo'n labelwriter? Ik vind ze best duur, dus ik wil wel even zeker weten dat ik er iets mee kan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Los printen

Ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met 'los' printen. Heb ergens gewerkt waar zo'n ding aan mijn pc vastzat. Adresje typen of copieeren, printen en klaar. Superhandig en netjes op je enveloppe.

Noor

Noor

10-06-2011 om 23:38

Labelprinter

Ik heb een brother http://www.brother.nl/g3.cfm/s_page/63160/s_level/23080
goedkoper in aanschaf en in labels. Labels vanuit een bestand of een los labeltje kan. Logo ook maar dan moet je 't denk ik als een plaatje invoegen. Of alle types dat kunnen weet ik zo niet. Zeker handig als je vaak labels moet maken.

Pennetje

Pennetje

11-06-2011 om 12:43 Topicstarter

Kijk eens aan

Dat is inderdaad een stuk goedkoper. Goed om te weten dat beide apparaten ook een los adres kunnen printen. Het staat in ieder geval een stuk professioneler op de poststukken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.