Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MarieAnne

MarieAnne

10-07-2010 om 16:14

Ervaring met de ladyshaver?

hallo

ik heb best wel veel haargroei, het beperkt zich niet alleen tot mijn onder benen maar mijn hele been (boven wel minder erg )
nu loop ik er aan tedenken om een ladyshaver te gaan kopen, ik scheer mijn benen altijd (de onderbenen dan heb meestal de bovenbenen bedekt) ook omdat we straks op vakantie ga en ik in bikini wil en me niet wil ergeren aan al die haren.

nu las ik heel goede reaktie's op de "Philips Bodycontour HP6317/01 ladyshave" maar iemand hier ook ervaring met deze of mischien wel een andere die je mij aan kan raden ??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marjanne

marjanne

10-07-2010 om 18:36

Epilady

Na 2 of 3 ladyshavers en daarna pukkeltjes en heel snel daarna weer harde stoppels heb ik een epilady gekocht voor mijn voorbenen, kuiten, achterbovenbenen en liezen en het bevalt me prima.
Ongeveer om de twee weken eerst glad en daarna zachte haartjes.
HEt gevoel is even wennen maar ik voel er nix meer van.
Heb ooit mijn oksels geprobeerd..... een keer of 5 maar dat is toch te pijnlijk
succes, Marjanne

Harsen

Dat probleem ken ik, heel donker behaard en snelle haargroei op mijn benen en oksels. Als ik scheer met een mesje, moet ik na 2 dagen weer scheren. Bovendien ben ik erg lang en dus moet ik de lange benen van me helemaal langs
Ik ga vrijdag op vakantie naar een camping en heb besloten dit jaar mijn benen te laten harsen. Hoef ik de hele vakantie gaan benen te scheren. Je oksels en bikinilijn kosten veel minder tijd. Misschien een tip voor jou?

Brianna F

Brianna F

12-07-2010 om 08:40

Nadeel harsen

De haartjes moeten langer zijn, in mijn ogen te lang, om de was te laten "pakken". Loop je al snel een paar weken met behaarde benen. Ik hars een keer, aan het begin van het seizoen, dan heb ik haar gekweekt zeg maar, daarna ga elke dag de ladyshave erop. Lastig, maar het moet maar.

Yup

Ik voel me ook niet bepaald sexy met lange haren op mijn benen momenteel......)))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.