Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Enkelhoge schoenen voor meisje, waar te koop?

Ik zoek voor onze dochter enkelhoge schoenen voor het voorjaar/zomer.
Ik kan echter tot nog toe niets vinden in de winkels.
Heeft iemand ze wel al in een keten/winkel gezien.
Ik ben bereid te rijden in de wijde omtrek van Utrecht.
Als ze online zijn vind ik het ook goed.
Ik bedoel geen hoge gympen, maar echt leren schoenen.
Ze moet deze dragen op advies van de revalidatiearts, ivm zwakke enkels.
Vorig jaar nog iets gevonden, maar nu zie ik niets.
Ze draagt schoenmaat 34 (nu 33).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

29-01-2011 om 17:24

Deze?

Je kan even kijken bij zalando, hoef je er niet de deur voor uit: http://www.zalando.nl/halflaarzen-bruin-so213l003-703.html
Ik zag er trouwens meerdere.

Ze verzenden gratis en nemen ook gratis retour, dus je kan het gewoon eens proberen?

Puck

Puck

29-01-2011 om 17:29

Bataviastad

Bataviastad in Lelystad heeft een winkel waar ze verschillende merk-schoenen hebben. Ik heb er vorig jaar Gaastra schoenen gekocht voor onze dochter. Ze heeft nog nooit zo lang met een paar schoenen gedaan. Ze zijn enkelhoog, helemaal van leer met veters en klittenband, bruin met wat donkerpaarse accenten. Leuke stoere meidenschoenen dus. Afgelopen kerstvakantie hadden ze ze nog steeds. Verder zijn er in Bataviastad meerdere schoenenzaken (en nog veel meer leuke winkels). Misschien een leuk uitje voor een zondag of vrije dag?

Mamarijke

Mamarijke

29-01-2011 om 22:25 Topicstarter

Bedankt, nog meer tips?

Ik heb gekeken op de site Merel, maar dit is met bont, niet zo lekker voor het voorjaar/zomer vind ik. Zal maandag de site is verder bekijken.

Puck, we gaan in de voorjaarsvakantie via Lelystad naar Enkhuizen, dus een goede tip om daar eens te kijken. Bedankt.

Puck

Puck

29-01-2011 om 23:22

Mamarijke

De winkel waar wij vaak slagen heet TMS. Zit vlak bij de hoofdingang aan de rechterkant.

jippa

jippa

30-01-2011 om 13:53

Net in Leiden hele leuke gekocht bij Oerlemans, halfhoge zomerschoenen van Gattino in wit met een kleurtje, ze hadden meerdere varianten, ook in 34. Met veters en een zij-rits.

Mamarijke

Mamarijke

31-01-2011 om 13:39 Topicstarter

Mooi

dan ga ik dus op zoek naar die Gattino's, en anders dus naar Lelystad.

Hendrika64

Hendrika64

31-01-2011 om 14:19

Scapino

Ik heb net in de opruiming half hoge enkellaarsjes van dr. visser bij scapino gekocht. (goudbruin) Mijn dochter was er zeer tevreden mee.

jippa

jippa

31-01-2011 om 17:46

Mamarijke

Mocht je een foto willen van de schoenen van mijn dochter, stuur dan een mailtje naar jippa10 en dan bij gmail.com

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.