Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

24-02-2009 om 13:56

Energieleverancier

Gister zag ik bij Paul en Witteman een discussie waar toch wel duidelijk was, dat kiezen voor een alternatieve energieleverancier heel fijn voor je portemonaie kan zijn. Wij zitten nu (weer) bij Eneco en volgens velen betaal je daar de hoofdprijs. Echter, jaren geleden eens overgestapt naar Oxxio, en veel ellende. Niet met de energielevering, maar met onterechte bedragen afschrijven, niet doorverbonden kunnen worden met de fin.adm., alleen maar contact met een callcenter. Kortom, daar pas ik echt voor.
Met welke alternatieve energieleverancier hebben jullie goede ervaringen?: goedkoop uiteraard, maar ook geen toestanden.
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wil ik ook weten, nuon?

Hoi,
daar hebben we het hier net over...nuon schijnt overgenomen te zijn? wij zitten bij nuon en willen misschien ook iets anders.

kaatje43

kaatje43

24-02-2009 om 22:21

Rwe

Al weer een tijdje bij RWE voor elektra en gas. Heb voor een vast tarief gekozen. Bevalt goed. Hoewel ik altijd het gevoel heb dat ik teveel betaal, maar dat heb ik bij elke leverancier.

Nasha 1st

Nasha 1st

24-02-2009 om 22:40

Geen zin aan

ik blijf lekker bij Eneco, heb teveel ellende gehoord en gezien, zeker bij OXXIO....

69er

69er

24-02-2009 om 23:04

Elektran

en geen problemen
69er

matriarch

matriarch

25-02-2009 om 08:59

En hier

united consumers

Greenchoice

Wij hebben goede ervaringen met greenchoice. Iets goedkoper dan de lokale leverancier, én groene stroom.
Ze zijn wel een tijdje geleden negatief in het nieuws geweest, maar dat was om hoe ze klanten werven. Wij hebben zelf de stap naar greenchoice gemaakt, en tot nu toe zijn we zeer tevreden (anderhalf jaar klant)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.