Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Niny

Niny

26-05-2009 om 14:51

Elektrische tandenborstel

Voor mijn kinderen wil ik een - goede - elektrische tandenborstel kopen. De tandarts raadde mij een bepaald type aan (weet niet of ik dit neer mag zetten?) en ik ben op Internet aan het zoeken. Weet iemand of de site 'www.tandartsplein.nl' betrouwbaar is? Of moet ik toch maar gewoon naar de winkel ?

Niny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Niny

Niny

26-05-2009 om 14:52

Hmm

Achter de laatste zin had zo'n smiley moeten staan en niet een slordige verzameling leestekens...

Tirza G.

Tirza G.

26-05-2009 om 16:09

Vandaag

Als je even kijkt op ibood.nl: daar hebben ze vandaag de Sonicare in de aanbieding.

Tirza

Linda99

Linda99

26-05-2009 om 16:40

Oral b

Mijn oudste van 7 poetst met mijn elektrische Oral B. Gaat prima. Ze heeft een keer zo'n kinderding gehad die je niet kunt opladen maar dit is veel handiger.

costa

costa

26-05-2009 om 20:47

Tandartsplein

Toevallig raadde de mondhygiëniste mij die site ook aan, heb er nog nooit wat gekocht en heb dus geen ervaring maar lees wel even mee!

Niny

Niny

27-05-2009 om 12:35

100%mama

Mag ik vragen welk type Oral B je adviseert? Mijn tandarts zei dat de Vitality niet goed genoeg is, maar raadde de Professional Care aan. Laat daar nou weer enorme keuze in zijn... van de 6000 tot de 9500, ik zie echt door de bomen het bos niet meer!

Alvast bedankt,
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.