Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Electrische deken

ik ben me aan het orienteren voor een electrische deken. Wij hebben een bed van 2.20 lang gezien onze lengte ( man 1.92). De meest voorkomende afmeting van zo'n onderdeken is 150*80 cm. Ik vraag me af of dat wel lekker ligt? je ligt er toch de hele nacht op, ook al staat ie niet meer aan. is dat niet vervelend met die randen? en hoe kan ie een voet-verwarming gedeelte hebben als het geval maar 150 lang is, leg je deze dan vanaf je nek tot je voeten neer, dus zo'n rand bij je nek?

Groetjes
Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mama 32

mama 32

24-10-2010 om 19:39

Gruffalo

Bij ons ligt de elektrische deken op het matras, onder de molton en hoeslaken. Randen voel ik absoluut niet.
De deken ligt vanaf voeteneind tot ongeveer 3/4 op het matras. Persoonlijk voel ik liever de warmte aan voeten en benen dan schouders. Maar dat zal persoonlijk zijn.
Super uitvinding die dekens, slaapkamer koud en bedje lekker warm. Ik ga de deken gelijk aanzetten nu
mama32

mama 32

mama 32

24-10-2010 om 19:39

Gruffalo

Bij ons ligt de elektrische deken op het matras, onder de molton en hoeslaken. Randen voel ik absoluut niet.
De deken ligt vanaf voeteneind tot ongeveer 3/4 op het matras. Persoonlijk voel ik liever de warmte aan voeten en benen dan schouders. Maar dat zal persoonlijk zijn.
Super uitvinding die dekens, slaapkamer koud en bedje lekker warm. Ik ga de deken gelijk aanzetten nu
mama32

Jessica O

Jessica O

25-10-2010 om 08:46

Hier

ook onderaan in bed liggen. Ik wil voornamelijk geen koude voeten, want dan slaap ik echt niet. Gisteren voor het eerst weer aan gehad, gewoon even op stand 1, dan is de kou eraf.
Heerlijk hoor!!

Hij ligt bij ons al net zo als bij mama 32, en je voelt er amper iets van. Het stekker deel ligt aan de kant van manlief, dus ik voel er niks van.... En hij klaagt er niet over.

Jessica

Electrische deken

Je legt de electrische deken natuurlijk niet op de plek waar je kussen ligt, maar net daaronder. Dan is hij lang genoeg volgens mij...

Hoe lang ben je?

Als je net als ik lang bent ( 1,80 m) dan is zo'n deken inderdaad te kort. Je ligt of met je schouders op een rand, of je voeten hebben het koud. Ik heb ook al jaren zo'n deken die te kort is, en ik doe het er maar mee. Nu schijnen er wel langere electrische dekens te zijn, maar die zijn ook een stuk duurder dan de kortere. Maar het klopt dat je de deken vanaf je hoofdkussen naar beneden moet leggen. Je voeten lekker warm, onder je hoofdkussen hoeft dat niet.
Dorry

gruffalo

gruffalo

25-10-2010 om 17:42 Topicstarter

Hmm

mijn man is 1.92, dus hij komt bij zijn voeten een heel eind tekort als hij de deken tot aan zijn kussen legt. En dat terwijl koude voeten een van de redenen is om zo'n deken te nemen. Een rand onder je rug is ook niet fijn liggen. ik ga er nog even over denken, het klinkt niet echt super (maar dat is een koud bed ook niet!).

Marjoleine64

Marjoleine64

30-10-2010 om 20:09

Ik heb een heel kleintje

die ligt alleen onder mijn voeteneind. De rest vanhet bed krijgj ik zelf wel warm, maar met koude voeten slaap ik dus niet in. Heerlijk! Ik voel inderdaad een klein randje ergens onder mijn enkels, maar dat is niet storend.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.