Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

03-08-2011 om 09:00

Efteling in de regen?

Wie weet of attracties in de Efteling worden gesloten als het regent?
We willen vanmiddag gaan, maar twijfelen een beetje door het weer. Heeft iemand hierover een mening, visie, ervaring of anderszins relevant inzicht?? Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bellen

Een beller is sneller. Is zeker in dit geval. Gewoon ff bellen met de Efteling dus
Hier beetje zelfde probleem, qua weer dan; ik zou naar het Dolfinarium maar zie dat het echt de hele dag regent. Dus we gaan maar het zwembad....

Geen efteling maar...

we zijn met de kinderen naar playmobil funland in Duitsland geweest in de regen. De kinderen hebben zo'n vijf uur in hun regenjassen buiten gelopen en vonden het fantastisch. Kinderen hebben dus in ieder geval een andere kijk op het gebeuren.

De laatste keer dat wij in de Efteling waren regende het ook af en toe en er waren inderdaad attracties dicht. Er was ook nog wat dicht vanwege onderhoud. Erg jammer dus. Ik zou in elk geval even bellen voor de zekerheid (bij mij was het een uitje van werk dus we gingen toch wel)

Henriette123

Henriette123

03-08-2011 om 11:04

Dicht

Als het regent zijn sommige atracties dicht. Dit betekent dat de overdekte atracties ook nog eens extra druk zijn.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

03-08-2011 om 11:31

Bedankt

Heb net ff gebeld. Alleen bij extreem weer, zoals onweer en hagel zijn attracties tijdelijk gesloten. Voor vandaag werden niet echt bijzonderheden verwacht. We gaan het dus maar gewoon proberen.

Zover ik weet niet hoor

Er gaan wel eens attracties dicht (zoals de Pagode) als het bv. flink stormt, maar niet bij gewone regen. Er kan wel een attractie dicht zijn maar dat heeft dan meestal andere oorzaken, storing ofzo.

Er zijn veel overdekte dingen te doen en inmiddels is ook de Lego-hal weer open, bij de Fata Morgana. Daar heb je beslist geen last van regen en kinderen vinden het geweldig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.