Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lorwyn

Lorwyn

11-05-2010 om 11:38

Eenwieler; waar let je op?

Mijn dochter die bijna jarig is (9 wordt ze) wil heel graag een eenwieler. Vind ik zelf ook een leuk kadoo.
Ik heb al een beetje rondgeneusd, maar waar moet ik eigenlijk op letten?
Ik wil het liefst een exemplaar waar ik eventueel zelf ook op kan proberen (lijkt me erg leuk), dus moet hij wel het gewicht van een volwassene aankunnen.
Op marktplaats staan ze ook wel, maar helaas niet zo in de buurt, en als ik er 100 km voor moet rijden loont het niet denk ik.
En welke maat is dan geschikt? 20 inch? En welke merken zijn er in omloop en welke daarvan zijn flut en welke goed?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eenwieler

Wij hebben voor dochter 2 jaar terug de allergoedkoopste eenwieler gekocht via internet( 39,95 euro).ze heeft er twee zomders lang bijna op gewoond!hij ging nog net niet mee naar haar bed
nu is ze 13 en zit er wat minder vaak op,maar er mankeert nog niets aan,nooit een lekke band of iets anders gehad.Dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je een merk koopt of niet,of je moet er perse 20 jaar mee willen doen.

Zomders? nieuw woord?

ik bedoel uiteraard zomers

marie

marie

11-05-2010 om 14:27

Dagaanbieding intertoys

Hallo
Toevallig liep ik net in de pauze van mijn werk langs de Intertoys en zag dat ze nu de dagaanbieding zijn.
Kijk maar eens op de site - www.intertoys.nl
Groetjes

mirreke

mirreke

12-05-2010 om 12:33

Goed zadel!

Twee van onze kinderen hebben er ook eentje. Zelfs ooit een bij de Lidl gekocht.
Het enige wat ik zou aanraden is, een sterk zadel! Bij ons is bij de eerste eenwieler door het vele vallen van de eenwieler het zadel kapot gegaan. De fiets viel nl. telkens naar voren en op een gegeven moment brak het zadel door. Kun je er niets mee, want je krijgt geen steun meer.
Verder kan twintig inch prima.

Zadel

Net als de tip van mijn voorganger: let op het zadel.

Mijn dochter heeft een eenwieler waarvan het zadel aan de onderkant rondom van hard plastic is, een soort van beschermrand. Dat is handig, want dat ding valt regelmatig en daardoor beschadigt alleen die rand, een soort stootrand. En dat verlengt weer de levensduur van je zadel.

Aanleren?

geloof me,je kind stapt op die fiets et voila,als een volleerd circus artiest!

ik dacht ook dat het best moeilijk zou zijn,( en ik vind het zelf ook erg moeilijk),zo niet dochter,die fietste vanaf dag 1 rond alsof ze noooooooit anders gedaan heeft!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.