Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

03-07-2011 om 16:21

Eenvoudig dak isoleren

Ik heb vorig jaar het grootste gedeelte van mijn zolder geïsoleerd. Het deel van het schuine dak dat het dichtst bij de vloer is heb ik overgeslagen omdat ik dacht daar kasten te timmeren. Dat plan heb ik laten varen (zet er nu losse kastjes), maar er moet dus nog ongeveer een meter dak geïsoleerd worden (over een lengte van ca 2x4 meter). Het deel dat al gedaan is, heb ik (met véél hulp) afgetimmerd met latjes, isolatie en gipsplaat. Dat gaat mij niet lukken (met alleen hulp van dochter), ook niet omdat je er op het laagste punt bijna niet tussen komt (waar het dak bij de vloer komt).
Bestaan er ook kant-en-klare plafondplaten, met isolatie ertussen, die je op eenvoudige manier tegen je dak aan kunt bevestigen? Of heeft iemand nog een idee hoe je heel eenvoudig kunt isoleren op moeilijk bereikbare plekken? Het moet er wel een beetje netjes uitzien, omdat het in het zicht zit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Net website bezocht..

zie hier, mijn buren hebben dit, was snel klaar! (ik vind zelf die montagestrips niet zo mooi, maar onderaan zie je die niet, waarschijnlijk

http://www.isoeasy.nl/

Vic

Vic

03-07-2011 om 21:16

Mien

Zoiets zocht ik. Volgens mij is dat de ideale oplossing en het scheelt een hoop werk. Bedankt!
Hebben jouw buren het ook zelf gedaan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.