Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

01-06-2009 om 21:33

Een vriendin wil graag met haar 2 jarige dochter wat aan muziek doen

ik heb ooit eens een keer een flyer onder ogen gehad van een conservatorium die peuterlessen organiseerde. Ik weet dus alleen niet meer welk conservatorium

Maar ik zal wel verkeerde zoektermen gebruiken, ik kan het niet meer terugvinden.

Wie weet welk conservatorium peutermuzieklessen organiseert?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

01-06-2009 om 21:51

Nou eh

Heet dat niet gewoon 'muziek op schoot'? Vanaf 9 maanden tot 4 jaar bij ons op de muziekschool/cultureel centrum.
Zingen, dansen, afwisselend met speeltjes, piepmuisjes, tamboerijntjes, sambaballlen ed. onder begeleiding van een muziekdocente. In vrijwel iedere middelgote tot grote stad.

Asa Torell

Asa Torell

01-06-2009 om 21:53

Muziek op schoot

doen heel veel ouders met kinderen in die leeftijd. Ik ook met dochter van bijna 2, en hier wordt het georganiseerd door de muziekschool, op hun hoofvestiging en in diverse wijkcentra. Met de term Muziek Op Schoot moet je vast wat kunnen vinden! Of misschien bedoel je iets heel anders, dan weet ik het niet.

Kiki

Kiki

01-06-2009 om 22:06

Nee, was echt een conservatorium

dus niet in een buurtcentrum.
Echt zo suf dat ik het niet onthouden heb, maar mijn zoontje is nog niet oud genoeg dus is het niet blijven hangen

Ik ken het ook alleen maar van muziekscholen

..bij conservatoria ken ik het alleen maar als projecten om de mensen die didactiek of schoolmuziek volgen op te leiden. Uiteindelijk is een conservatorium gewoon een HBO-opleiding. Vooropleiding voor peuters is wel erg vroeg..

Den haag?

Hoorde laatst van een jongetje dat in Den Haag muziekles krijgt aan het conservatorium, maar dat kind is 6, geen 2.

Groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

02-06-2009 om 07:09

Muziekschool

Maar op de muziekschool in U. is ook "les" voor peuters (tot 4 jaar). Wil ik gaan doen met jongste van mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.