Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Een vraagje voor * margriet* (en andere buurtgenoten)

Margriet, jij woont ook in Nieuw West als ik het wel heb. Ik ook, maar nog niet zo lang. Weet jij ergens een kringloopwinkel te zitten? Er zat er voorheen een aan de Jan Rebelstraat maar ik krijg de indruk dat die nu wijlen is.

Er zit wel een tweedehandskledingwinkel (mooi scrabblewoord) aan Tussen Meer, maar ik bedoel een winkel voor goederen, niet voor kleding.

Enig idee?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen margriet....

Ha Temet,

Het is wellicht niet zo Nieuw West als je bedoelt maar op de Postjeskade 23 zit Juttersdok. Meubels, witgoed, kleding, servies. Walhalla!

Groet Swaen

Temet

Temet

11-06-2010 om 13:40 Topicstarter

Swaen

Dank je. Wat ver voor mij, vrees ik.
Ik wil niet halen, ik wil brengen. En dan is het lastig als ik met grotere dingen de halve stad doormoet. Aan de andere kant, in die fietstassen die ik tegenwoordig heb gaat ook een hoop...

In elk geval bedankt voor de tip!

Groeten,

Temet

rozenstruikje

rozenstruikje

11-06-2010 om 19:33

Laten ophalen

Je kunt ook de Lokatie bellen en een afspraak maken om het op te komen halen? Misschien handiger met grote dingen?
Ze zitten zelf in Noord en Oost geloof ik en elk doet een aantal stadsdelen.

Rozenstruikje

Inderdaad, laten halen!

Juttersdok komt het gewoon bij je ophalen hoor. De Lokatie trouwens ook. Ze hebben een website, kun je vast alle info vinden.

Margriet*

Margriet*

12-06-2010 om 21:07

Sorry even afwezig

maar een oproepje speciaal voor mij daar moet ik op reageren .
De oude kringloopwinkel is verhuisd naar de overkant. Het is het pand waar aan de voorkant een pompstation was. Aan de zijkant bij het gekleurde gebouw zit een deur waar je kunt brengen. Ze heten Pantar Amsterdam, VAn Slingelandstraat 39. Telefoonnummer kun je wel googlen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.