Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sofia de Lange-Smits

Sofia de Lange-Smits

02-11-2009 om 20:49

Een gek cadeautje van 2 euro

Hallo allemaal,

Ik ben een tijd geleden heel actief geweest op het forum, maar nu even wat minder vanwege mijn drukke werkzaamheden.
Ik heb jullie goede ideen nu weer even nodig want wij gaan met onze vriendinnenclub Sinterklaas vieren en nu moeten we een gek cadeautje meenemen van ongeveer 2 euro. Wat vinden jullie nou een gek cadeautje?? Ik loop al te verzinnen, maar ik weet het niet. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Sofia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puppetwithastring

Puppetwithastring

02-11-2009 om 21:05

Ehhm, ik kreeg ooit dit

Een string van de Zeeman, 1,79 . Hij was wit, met oranje kant..

Ehh

langs de etos en kijken wat je voor 2 euro kan kopen ?

een condoom, bruisbal voor in bad, dat soort werk.

Of kringloopwinkel

allerlei gekke dingen voor 2 euro ! Een rare asbak van een of andere suffe vereniging ofzo.

Guinevere

Guinevere

02-11-2009 om 21:38

Ja, kringloop

Ja, bij de kringloop heb ik voor zo'n gelegenheid een klokje gekocht, helemaal volgeprutst met geboetseerde poppetjes en bloemetjes etc. Het was zo lelijk, het deed pijn aan mijn ogen.

Geweldig!

Ook wij vieren Sint weer met het Sinterklaasspel. Ook de oma's en opa doen mee, totaal met 16 man.
WIj doen altijd iets leuks (ca. 15 euro) iets eetbaars (maakt niet uit) en iets geks/stoms. Eerste twee is niet zo moeilijk maar dat stomme kado....
De kringloopwinkel, voor een foeilelijk klokje, asbak oid. Superidee, ik ga het zeker doen (en dank voor het draadje Sofia),

Mare

Sofia

Sofia

03-11-2009 om 21:32

En het is geworden....

Een paar oorwarmers met bont! Als ik nog wat anders zie, wordt dat het, maar dit vond ik wel een lekker suf cadeau. En nu maar hopen dat mijn vriendinnetjes dit niet lezen want ik was even vergeten om onder m'n nickname in te loggen....

brigges

brigges

03-11-2009 om 21:43

Hoe erger hoe beter

wij spelen dit spel al een aantal jaar en doen elk jaar ons best de meest vreselijke dingen aan te schaffen. Zodat je het liefst met niets naar huis gaat. Onze dochter (7 jaar) koopt altijd dingen die ze zelf heel leuk vind, hahaha en wij het dan weer weg pakken bij haar. In de loop van het jaar begin ik te verzamelen. Op dit moment ligt er een boek van Frans Bauer, knal gele fietstassen van de dekamarkt. Vorig jaar was het opblaasbare kerstmannenpak zeer gewild. De voorpret is altijd minstens zo leuk

Marit

Marit

04-11-2009 om 18:52

Kraslot of vijfde staatslot

is hier altijd een van de meest gewilde cadeautjes.
groet,
Marit

Beo

Beo

04-11-2009 om 20:52

Pandia!

Wat een geweldige site! Wij moeten nog lootjes trekken, maar wie het ook wordt, ik heb er al een kado voor gezien

Massi Nissa

Massi Nissa

04-11-2009 om 21:38

Ja zeg, wat een leuke site

Ik zat helemaal te kwijlen. Een T-shirt met lichtbak! Dat mierengangengraafding! Die bellenblaasafwasborstel! En die stock cars waarbij je passagiers moet lanceren zou ik wel op school willen hebben, maar dat mag vast niet van de inspectie .
Groetjes
Massi

Tink

Tink

05-11-2009 om 00:42

Super zeg

Hahaha, die shirts met lichtjes! En die afwaskwast vind ik ook geniaal, ik zit meteen vol ideeën

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.