Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamabev

Mamabev

27-02-2009 om 09:58

Een dagje weg met de trein (spoed, morgen al)

Ik heb nog 2 dagkaarten van de Blokker liggen. Deze moeten uiterlijk morgen op. Nu willen we een dagje gaan treinen met de kids (jongen 3 en meisje 6) maar waar naartoe?????? Ik heb geen zin om er nog een hoop geld bij te moeten leggen, maar wil een leuk dagje weg. Wie heeft er een leuke tip? Natuurlijk niet al te ver van een station.

Alvast bedankt voor de ideetjes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

27-02-2009 om 11:17

Heu

Waar stap je op? Maximale reistijd?

Nunspeet

In Nunspeet is vlak bij het station een bezoekerscentrum van staatsbosbeheer, waar veel te zien is. Allemaal dieren natuurlijk, maar ook kaboutertaferelen. Je kunt ook het kabouterpad lopen, een wandeltocht door het bos langs kabouterpaaltjes. Vlakbij is nog een speeltuin en een hoge uitkijktoren en een pannenkoekrestaurant.
http://www.staatsbosbeheer.nl/Locaties/Nunspeet/Bezoekerscentrum Veluwe-Noord.aspx
Erg leuk allemaal!

judiths mama

judiths mama

27-02-2009 om 14:13

Leuk idee, egberdien

Die ga ik zeker onthouden!

Saskia

Zeker leuk

is erg leuk in Nunspeet. Wij hebben er zelfs al een keer een kinderfeestje gehouden. Met de trein naar Nunspeet, kabouterwandeling gedaan, daarna het bezoekerscentrum (draaien ze ook korte filmpjes, zelfs op verzoek) en ter afsluiting spelen in de speeltuin en met de liefhebbers de uitkijktoren op. Ondertussen picknicken met boordjes knakworst en natuurlijk met de trein weer terug.

groetjes van Purk

Mamabev

Mamabev

27-02-2009 om 19:38

Bedankt......maar

ik ben helaas geveld door de griep. Ohhhh wat baal ik er van, maar het is helaas niet anders. Ik ga er iemand anders gelukkig mee maken, en onthoud de Nunspeet tip voor de volgende trein actie.

Nogmaals dank voor jullie ideetjes.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-02-2009 om 01:05

Maastricht

Wij gaan naar Maastricht. Lekker ver

Monique D*

Monique D*

01-03-2009 om 12:55

Maastricht = leuk

Haha, wat ver is is altijd lekker! Geniet er maar van, Maastricht is een gezellige stad. Ik ben er drie keer geweest. Je kan daar heerlijk winkelen, eten, een rondvaart maken over de Maas en dan de St. Pietersberg bezoeken.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2009 om 22:55

Het was gezellig

We zijn naar het Natuur Historisch museum geweest, hebben wat rondgewandeld en hebben bij de Maas koffie gedronken (en de vlaai was verdorie al op om half 4 ). Op de terugweg zijn we in Den Bosch uitgestapt en hebben daar gegeten. Al met al een hele gezellige dag.
Komisch was wel dat de trein vól zat met Blokkerkaarten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.